Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oispa jo espanjassa
Moottorisahan viilaa työnnetään, ei vedetä tai pyöritetä.Pitäisi opetella sahan ketjun teroitus kaikkien taiteen sääntöjen mukaan. Jos kukluun tarttee kiiltävä ja pysyvä terä saada, niin sen pian jo osaan. Puukon teroituksessahan kaikki lähtee siitä, että tussillä väritetään alue, jota aiotaan työstää. Siten voidaan tarkastella, mitä on oikein tullut tehtyä. Nyt on Japanialaiset vesihiomakivet 125-250-1000-3000-7000, pinnanmuodostuskivi, oikaisukivi jne ja tulee terävää, kun vaan jaksaa hangata.
Onko tämmöinen pyörivä kiviterä parempi kuin moottorisahaviila+ohjuri, jota pyöritetään dremelillä. Herkät kädet löytyy vakiovarusteena. Tietysti. Välineethän eivät itseasialla ole lainkaan niin kalliit, kuin puukkojen/veitsien teroitukseen tarvitsee.
Tekö hommasitte muutama vuosi sitten kämpän sieltä, joku siitä täällä silloin puheli?Oispa jo espanjassa
Juu löytyy luukku sieltä ja kamala ikäväTekö hommasitte muutama vuosi sitten kämpän sieltä, joku siitä täällä silloin puheli?
Kuulostaa työteliäältä, olet ahkera. Itse en jaksaisi, josta johtuen toki kaikki viherkasvini ovat kokeneet karvaan kohtalon.Viikonloppuisin teen ison kierron, kaikille kunnon kastelu, altakasteluiden täyttö, siinä menee semmonen 30 litraa. Pitkin viikkoa sitten pienempien purkkien täydennystä 2-5l/pv.
Mietin, että siinä vaiheessa kun oon ajettu sisään hommiin, niin aika sama missä kontturi. Junalla kun menee, niin matkat työaikaa hakaten näppistä. Jos jotain halua kontturille: ON.Taas etätöissä ja kotiväki on kyläilemässä.
Nahka kovilla.
Mietin, että siinä vaiheessa kun oon ajettu sisään hommiin, niin aika sama missä kontturi. Junalla kun menee, niin matkat työaikaa hakaten näppistä. Jos jotain halua kontturille: ON.
^ melkein tekis kyllä mieli syyttää puutteellisia työskentelytapoja ja työkaluja, jos menee aivan mahdottomaksi hajaantuneella porukalla :D Eikö projektinhallintaankin pitäs löytyä ihan asiallisia vehkeitä?
MUTTA: riippuu varmaan kyllä hommasta ja porukastakin. Eipä se koskaan sama asia ole naamatusten touhuta kuin Teamsilla, saatika puhelimella.
Meikäläisen etätyökuvioita piristi mukavasti se, että frendit muutti naapuriin ja ollaan alettu ottaa yhteisiä lounaita. Wolttia pitää vaan koittaa välttää pidemmässä juoksussa. Eilen joku uppopaistettu kananmäiske ja ranuja..
nahkahousut
ai motorcyclekö?
nehän venyy niin pannahisesti käytössä että aluksi pitää tiukat ollakki, Minunkin takki kiristi aluksi hartijoista, että soi, mutta muutama viikko/kuukausi niin istuu kuin hanska!
ommuuten miellyttävä tunne Miehellä, kun kiristää hartijoista, onely
päissään on hyvä kyllä suunnitella kaikkea mahdollista.päissäni olin jo suunnitellut