Deleted member 43228
Sihteeri kyytiin ja reissuun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
e. vormuloissa ei kauheasti yllätyksiä ollut.
Suo sittelen myös areenasta löytyvää paloautoreissua, meni yhteltä istumalta kaikki jaksot.Pitääpä kuunnella huomenissa. Tiedetripit hyviä.
Liekö johtuu siitä, että olen turvallisuushakuinen introvertti vai siitä, että olen yksinkertaisesti vain niin tylsä, mutta minä tykkään rutiineista! Toki joskus on kiva tehdä jotain arjesta poikkeavaa ja joskus työt yms. väsyttävät ja puuduttavat. Silti, vaikka pääsääntöisesti arkielämä on rutinoitunutta se on myös mukavaa ja ihanaa. - Liekö johtuukin siitä, että olen onnistunut rakentamaan siitä arjesta itselleni mieluisan?Elämäni oravanpyörässä.
Laittelin just tossa eväitä ja mietin että nämä samat asiat toistaa taas aamusta toiseen ja viikosta toiseen, onhan se perus rutiini turvallisuuden tunnetta antavaa mutta silti...
Oispa kaljaa.

Minähän rakastan rutiineja!Liekö johtuu siitä, että olen turvallisuushakuinen introvertti vai siitä, että olen yksinkertaisesti vain niin tylsä, mutta minä tykkään rutiineista! Toki joskus on kiva tehdä jotain arjesta poikkeavaa ja joskus työt yms. väsyttävät ja puuduttavat. Silti, vaikka pääsääntöisesti arkielämä on rutinoitunutta se on myös mukavaa ja ihanaa. - Liekö johtuukin siitä, että olen onnistunut rakentamaan siitä arjesta itselleni mieluisan?
Olenkin monta kertaa sanonut miehelle ääneen (ja sanon varmaan jatkossakin), että Tykkään meidän elämästä! <3 Kaikesta, mutta nimenomaan siitä arjesta.
Mukavaa viikkoa vaan kaikille!![]()