Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäs mieltä olette vetaraanikeräyksistä?
Nuorimmat veteraanit taitaa olla yli 90 vuotiaita ja kuinkahan monta heitä on jäljellä?
Käsittääkseni veteraanijärjestöillä on melko massiivinen omaisuus niin mihin sitä säästellään?
Aina kun joku ottaa tuon puheeksi niin sanotaan ettei oikein mitään omaisuutta ole mutta minä en ainakaan usko sitä, onko varat joillekin eu:n paperisotaveteraaneille varattu vai tuontiveteraaneille vai mihin niitä haudotaan?

#rahatrolexiin
#näkyykökello
Screenshot_20210427-074400_Gallery~01.jpg
e: rasvapurkki unohtu, käsidesihän ajaa asian?

Senverran toi kevät vaikuttaa, että vois joku simpsakka lääkäriopiskelija tutkia minunkin eturauhasta.
Edit, ihan kamalia olivat ne bileet Walhallassa, kun siellä tukka silmillä heiluttiin. Palvelu pelasi todella hyvin, Fuksit oli pakotettu tarjoilijoiksi ja laittoivat nuuskankin huuleen, ei tarvinut sitäkään itse tehdä.

Viimeksi muokattu:
Nuorimmat veteraanit taitaa olla yli 90 vuotiaita ja kuinkahan monta heitä on jäljellä?
Käsittääkseni veteraanijärjestöillä on melko massiivinen omaisuus niin mihin sitä säästellään?
Aina kun joku ottaa tuon puheeksi niin sanotaan ettei oikein mitään omaisuutta ole mutta minä en ainakaan usko sitä, onko varat joillekin eu:n paperisotaveteraaneille varattu vai tuontiveteraaneille vai mihin niitä haudotaan?
Tuota keskustelua on käyty jo iät ja ajat. En kyllä tiedä miksi on niin hankala selvittää onko sitä omaisuutta vai ei.
Ja jos on, minne se on jemmattu. Hyviä kysmyksiä.

Lopetin jo kymmenen vuotta sitten antamasta rahaa noihin.

Senverran toi kevät vaikuttaa

Minulla oli myös eilen taas vahva tunne maitokaupassa, että vosut olisivat ilimiselevästi katselleet minua normaalia enemmän

oli toki asustus: farmarinhousuja ei tarvi etes mainita, kenwooD-mallin panoneule ja nahkatakki, ja luonnollisesti suihkunraittiina liikenteessä

Nyt on tynnyrit hoidettu, voi olla että tällä viikolla otan jo operaation työn alle.
Työajalla ne on hyvä poltella kun samalla voi vahtia, ainoa vaan että pitäisi ensin sahata ne kalikat, tosin eipä tuollaiseen pieneen tynnyriin saa edes kovin montaa karahkaa mahtumaan.

Tuota keskustelua on käyty jo iät ja ajat. En kyllä tiedä miksi on niin hankala selvittää onko sitä omaisuutta vai ei.
Ja jos on, minne se on jemmattu. Hyviä kysmyksiä.
Samaa minäkin ihmettelen, on sitä vissiin koiteltu jotenkin selvitellä mutta en tiedä onko esim. joku MOT ohjelma tai vastaava koskaan oikein perin pohjin perehtynyt asiaan.

Siirryin muuten takaisin litlin käyttäjäksi, koska poistavat pellikoneet. Ei sillä että minä pelaisin, mutta periaatteen miehenä, tukitoimena.

Veikkausta vastaan.

Siirryin muuten takaisin litlin käyttäjäksi, koska poistavat pellikoneet. Ei sillä että minä pelaisin, mutta periaatteen miehenä, tukitoimena.

Veikkausta vastaan.
Löytyykö sieltä laadukkaita saunajuomia? Itselle valikoima täysin tuntematon, niin harvoin tulee käytyä.

Nyt on tynnyrit hoidettu, voi olla että tällä viikolla otan jo operaation työn alle.
Työajalla ne on hyvä poltella kun samalla voi vahtia, ainoa vaan että pitäisi ensin sahata ne kalikat, tosin eipä tuollaiseen pieneen tynnyriin saa edes kovin montaa karahkaa mahtumaan.
Pitäisiköhän tuosta hommasta ilmoittaa etukäteen hätäkeskukseen. Saattaa joku ohikulkija soitella 112:een että "tuolla joku rantojen mies pitää tynnyrissä tulia"

Pitäisiköhän tuosta hommasta ilmoittaa etukäteen hätäkeskukseen. Saattaa joku ohikulkija soitella 112:een että "tuolla joku rantojen mies pitää tynnyrissä tulia"
*hörähdin*
Eipä tää nyt näy oikein mihkään, uskoisin että savunmuodostus on aika minimissään joka on tietysti innovatiivisen ja loistavan ennakkosuunnittelun ansiota.

Löytyykö sieltä laadukkaita saunajuomia? Itselle valikoima täysin tuntematon, niin harvoin tulee käytyä.
Hyvä kysymys sieltä!

Ainoa maininta joku 0,75 l pullo, jotakin ranskalaista siiteriä. Sitä sai ainakin viime syssynä ja hamstrasinkin niitä useemman. Mutta joku täältä ketjusta taisi sanoa, että vakio kalusto lidlissä. Onko etelleen sitä, en tiedä.

#rahatrolexiin
#näkyykökello
katso liitettä 227922
e: rasvapurkki unohtu, käsidesihän ajaa asian?
Kunnon kuulokkeet uupuu työpöydältä. Esim. nämät:

Hyvä kysymys sieltä!

Ainoa maininta joku 0,75 l pullo, jotakin ranskalaista siiteriä. Sitä sai ainakin viime syssynä ja hamstrasinkin niitä useemman. Mutta joku täältä ketjusta taisi sanoa, että vakio kalusto lidlissä. Onko etelleen sitä, en tiedä.
Herr Doktor saattaisi tietää, eikös hän harrasta näitä ranskalaisia siidereitä. Käynyt ihan paikan päältäkin hakemassa.

Back
Ylös Bottom