Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Säkkitavaraa.
Jopa vasepuukki olettaa mun olevan hevijuuseri oluessa kun tarjoaa tälläisiä:
1617811873725.webp

Viimeksi muokattu:
Soittelijat on taas kaivautunut koloistaan.
Edelleenkään en ymmärrä intoa soitella kun kyseessä on tekniset asiat, mikäli kerrotaan vitsejä tai länkytellään joutavia niin on ihan ok.
Jos hoitaisin kaikki asiat puhelimella niin en ehtis mitään muuta tekemään kuin olemaan luurissa, mulla on sama systeemi hyvin pitkälti kuin Anttosella eli en vastaa puhelimeen. Tosin nyt taas vastaan kun mun kännyn numeroa ei ole missään enää yleisesti jaossa, silti niitä puhelinmyyjiä aina tupsahtelee ja haukun ne niin pahasti lyttyyn että vie varmasti terveiset eteenpäin ettei tohon numeroon kannata soittaa.

tässä kaverin puolesta kyselen....
@TJJ jos naamasta poistetaan luomi niin leikkaamalla vai polttamalla ja miksi ja kenen antaisit poistaa luomen kun on aika näkyvällä paikalla.

omasta naamasta sen voisi poistaa vaikka lusikalla, ei paljon pahemmaksi enää menisi 😁

Plastiikkakirurgille ettei tartte katua.

Unirhytm&blues vähän ketuillaan, pitäs mennä väkisinmakaamaan ettei aamulla 5.45 kellon soidessa ole taas silmät ristissä.

Tuosta edellisestä kuvasta tuli taas ajatus mieleen josko ostas ens talveksi ne offroad renkaat omaan kippoon, oiskohan katu-uskottavampi?

Plastiikkakirurgille ettei tartte katua.
On kyllä kovan koulutuksen hukkaan heittämissä perus luomenpoisto plastikolla (toki helppoa rahaa). Ainoat pahat paikat naamassa on nenänpieli, silmäluomet.

Suurimman osan arven ulkonäköön vaikuttaa 1. Geenit B) haavan paikka kropassa. 4d, viillon suunta ja ihon alaisen kerroksen sulku.

Back
Ylös Bottom