Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ite reklamoin kengistä herkästi ja melki aina tulee uudet tilalle. Käytettyä/liikuttua tulee paljon ja ainakin seuraavat ovat suhtautuneet rekliksiin toivotulla tapaa ja hoitaneet after salesin kunnialla:
  • Treksta
  • Salomon
  • Merrell
  • Timberland
  • Asics
  • Brooks
Näiden joukossa toki malleja/yksilöitä, jotka kestäneet toivotusti.
Kengät ovat itsellä kestäneet kohtuullisesti, jos hinnan kautta niin voi olettaa. Työtossuista reklamoin kengissä viimeksi ja sainkin BOA-nauhat uudet ilmaiseksi, kun meni rikki.

Haglöfs:n takki myös tuli kiikutettua XXL:ään, kun voisi olettaa että 300 e kevytuntuvatakin vetoketju kestää jumiutumatta pidempään, kuin viikon. Tosin, tein kyllä havainnon, että suunnittelufiba. Uudessa samaa vikaa, mutta jos osaa varoa, niin ei repäse reikää heti takkiin.

5 min sitten reklamoin myös kurssin arvosanasta. Laskee ikävästi keskiarvoa ja eihän se nyt käy päinsä, jos meinaa joskus vaikka yliopistoon painaa sisään. Jotenkin jäänyt fiilis, että osa opettajista kuvittelee kaikille riittävän läpipääsy. Kun itselle niillä numeroilla on oikeasti merkitystä, niin oikeasti ihistää jos numeroita ikäänkuin heitellään hatusta. En toki sanonut, että on tapahtunut vääryys, sanoin että onko tullut joku fiba arvostelussa ja vahingossa lipsahtanut huonompi arvosana. :LOL:

Ja jokeri on vielä taskussa. En viitsinyt käyttää sitä vielä. Tiedän, että painotuksesta johtuen osalla ryhmästä on väärät numerot. Opettaja ei ottanut arvostelussa painotuksia huomioon vaan veti painotuksen arvostelussa 50/50 ja se laittoi kurssilaisten arvosanat liian korkeiksi. On kyllä muutenkin koulun sekavin kurssi, veikkaan että yhtä sekavaa ei tule toista. Se kertoo jo jotain, jos opettajalla pyörii koneellaan edelleen Windows Vista. Ja jos tilanne on noin akuutti, niin voinee kuvitella miten etähommat sujui yleisesti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sikariksi valikoitui sitten lopulta AB Post Embargo. Oli erinomainen. Juomana nyt vuoden jouluolut numero 12. Honkavuoren taiga portteri. Ihan ok.
Xtreme kun selvästi on sikarimiehiä, niin osaatko sanoa missä nykyään voi, jos missään, hankkiutua järkevää korvausta vastaan eroon sikareista? Mulla humissa läjä 10v aikana haalittuja, lähinnä kuubalaisia pöllejä ja ne hitto kuiskuttelee siellä niin että mun kohta vuoden kestänyt nikotiinilakko on vaarassa ellen tee asialle jotain. Sikarifoorumi oli jees, mutta ei ole enää...

Xtreme kun selvästi on sikarimiehiä, niin osaatko sanoa missä nykyään voi, jos missään, hankkiutua järkevää korvausta vastaan eroon sikareista? Mulla humissa läjä 10v aikana haalittuja, lähinnä kuubalaisia pöllejä ja ne hitto kuiskuttelee siellä niin että mun kohta vuoden kestänyt nikotiinilakko on vaarassa ellen tee asialle jotain. Sikarifoorumi oli jees, mutta ei ole enää...
Jep, en ihan rehellisesti kyllä nykyään tiedä. Yksi kaveri on vähän sosiaalisempi sikaroija kuin minä, niin voin kysellä. Muistelisin että jostain on puhunut. Tai sitten @futhermucker ostaa sun varastot 😁 Toki itseäkin voi jotkin pötkylät kiinnostaa 😊

Jep, en ihan rehellisesti kyllä nykyään tiedä. Yksi kaveri on vähän sosiaalisempi sikaroija kuin minä, niin voin kysellä. Muistelisin että jostain on puhunut. Tai sitten @futhermucker ostaa sun varastot 😁 Toki itseäkin voi jotkin pötkylät kiinnostaa 😊
Ok, vinkit on tosiaan tervetulleita. Hieno harrastus, mutta ei sovi mulle kun lähtee heti lapasista röökin ja/tai nuuskan kanssa jos vähän antaa nikotiinille pikkusormea 😬

En toki sanonut, että on tapahtunut vääryys, sanoin että onko tullut joku fiba arvostelussa ja vahingossa lipsahtanut huonompi arvosana. :LOL:
Se opettaja sitten miettii kotonaan että "miten mää sanon tälle arvosanasta vikisijälle, että arvosanasi on huono koska et vaan osaa" 🤫 Tai tälläisiä pohdintoja minä kuulen kotona. :unsure:
Vaikuttaa bolivian rainbowlle?
Joo.

Back
Ylös Bottom