Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näkeekö wolt-kuski antaako vastaanottaja tipin? Ajattelin vaan että vois vähentää pizzaan räkimistä. Ehkä. Laitoin euron tipin jonkinlaisena kompromissina.

Eikö se tippi mee sille ravintoloitsijalle? Ei wolt-kuski siitä mitää kostu?

Kyllä siinä aika selkeästi mun mielestä luki että kuskille?
Laitoin viestiä tonne ja hermostuin että perukaa koko homma, rotsi päällä lähdin jo ulos ovesta jalkasin hakemaan pizzaa yli tunti menny, niin just sillä hetkellä tuli vastaan pieni musta nainen huohotti portaita ylöspäin pipo päässä kahden pizzan kanssa. Sulin ihan täysin, piti motkottaa, mutta kiittelin kovasti.

Jouluantenni

20201219_215128.webp

Kyllä siinä aika selkeästi mun mielestä luki että kuskille?
Laitoin viestiä tonne ja hermostuin että perukaa koko homma, rotsi päällä lähdin jo ulos ovesta jalkasin hakemaan pizzaa yli tunti menny, niin just sillä hetkellä tuli vastaan pieni musta nainen huohotti portaita ylöspäin pipo päässä kahden pizzan kanssa. Sulin ihan täysin, piti motkottaa, mutta kiittelin kovasti.

Eikö se oo, että ”tippaus kauppiaalle”.

E. Tai niin mulla lukee. Voi kauhia. Emmää tiä. Hyvä ku et motkottanu.

On kyllä kurja keli, liukasta ja loskaista. Nykyään valmistetaan onnettoman huonoja kenkiä, hiljattain ostetut talvikenägt ja reikä pohjassa.

Näillä keleillä jalat on heti märät.

Minulla on 13 vuotta sitten ostetut Timberlandit edelleen satunnaisessa talvikäytössä. Muistan, että maksoivat 200 e, mutta tällä käytöllä, kun alkaa pohjat olla sliksit voi pitää lopulta kannattavana hankintana.

Nauhoja kulunut ja akillesjänteen kohdalta kangas puhki, mutta kohtaan liimattu palat nupukkinahkaa. Ja taas kestää.

Ite reklamoin kengistä herkästi ja melki aina tulee uudet tilalle. Käytettyä/liikuttua tulee paljon ja ainakin seuraavat ovat suhtautuneet rekliksiin toivotulla tapaa ja hoitaneet after salesin kunnialla:
  • Treksta
  • Salomon
  • Merrell
  • Timberland
  • Asics
  • Brooks
Näiden joukossa toki malleja/yksilöitä, jotka kestäneet toivotusti.

Eikö se oo, että ”tippaus kauppiaalle”.

E. Tai niin mulla lukee. Voi kauhia. Emmää tiä. Hyvä ku et motkottanu.

Jaa ajattelin että woltilta kuljetuspalvelua, niin tippi on kuljetuspalvelun ihmiselle. Yritin kattoa sitä asiakastiliä, en löytänyt miten on. Ja tosiaankin hyvä etten motkottanu.

Hanwagin kengät sain uudet kun ekat vuosi vedet sisään, tokat toimineet mainiosti. Jos kengästä sanotaan että pitää vettä ja haluaa asiasta varmistua, niin kiviä kenkiin ja lavuaariin, pitäs semmonen 1/2h veden alla onnistua tai jos kastuu niin kalvo ei toimi ja on viallinen.

Back
Ylös Bottom