Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tämähän on tietysti aivan hirveä ajatus bodausforumilla. Tottakai reenin jälkeisenä päivänä pitää olla kuin tönkkösuolattu muikku, se se on urheilullista.
Minä katseli eilen koostetta miesten telinevoimistelun EM-finaalista. Mietin, että niistäkin kavereista joku peruspakkispena sanoisi, että "on jäänyt jalat treenamatta" - mutta kyllä se koko kehon voima ja kropan hallinta on noilla voimistelijoilla jotain ihan muuta kuin mitä saleilla näkee, vaikka penkki olisi mitä.
Sanoisin, että eilen näkemäni suoritukset: niissä oli jotain urheilullista.

@Kajsna tässä ifolorin sivua selatessa tulit mieleen. Sieltä voi tilata palapelin kuvasta.
Vai olitko se sinä joka palapelejä harrasti. No, kuitenkin!
Sitte ku ois joku kiva kuva!

eipä ole tarvinnut kauppoja kierrellä, eikä joulua ajatellen ostaa mitään

paitsi itselleni ostin lahjan: www:stä, ei tarvinnut kauppaan lähteä
Minä kävin asioimassa mm. Motonetissä!

Muistelisin että joskus tehty tutkimusta työmatkoista ja onnellisuudesta. Lopputulema oli jotakuinkin sellainen, että jos se venyy juurikin tuonne kolmen vartin tai yli, niin alkaa heijastumaan muuhun onnellisuuteen elämässä, ihmisiä joilla on pitkä työmatka vituttaa, vaikka eivät ihan tunnistaisikaan, että siinä on (yksi) juurisyy. Pitkä työmatka on perseestä. Työtähän se työmatka on.
Omalla kohdalla työmatka lyheni aiemmasta 20km (20min) nykyiseen 7km (10min). Uusi paikka olisi stadin keskustassa, joten matkaa about 15km, mutta ajallisesti 20-45min. Riippuen tuleeko autolla vai julkisilla.

Sitte ku ois joku kiva kuva!
1607972899476.webp

Oon taas jäänyt shakin pelaamiseen koukkuun. Ei ole edes sen Netflixin sarjan syy. Pelaako teistä kukaan?
Joskus tulee netissä pelailtua. 15 vuotta sitten kävin ainoan kerran seinäjoen shakkikerhon turnauksessakin kokeilemassa. Ehkä vielä joskus uudestaan.

Back
Ylös Bottom