Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Gin ynnä Tonic.
Kippis!

2EA9691F-1469-4F11-AA22-4B8D47487C55.webp

Joskus vois koittaa tehdä itse sinappia, kuulostaa vaan työläältä kulutukseen nähden.
Mulla oli vanhassa kämpässä ennenkuin tein sauna/kylppärirempan hetivalmis, ainoa vaan että siitä oli yksi vastus palanut niin ei lämmennyt ihan tarpeeksi kuumaksi mutta ei huono vaihtoehto ko. ratkaisu.

Töissä 2 x täytekakkua (kinuski, karpalo), yksi Sorrenton pizza, peppuli maxia. Aamulla olikin viikon matalin aamupaino, joten piti ottaa sitten takaisin tänään urakalla.

E: Lupasin porukoille etsiä pari taulua ns. vierashuoneeseen. Joutuu näköjää ite tekemää, ei löydy kivoja.

Joskus vois koittaa tehdä itse sinappia, kuulostaa vaan työläältä kulutukseen nähden.
Mulla oli vanhassa kämpässä ennenkuin tein sauna/kylppärirempan hetivalmis, ainoa vaan että siitä oli yksi vastus palanut niin ei lämmennyt ihan tarpeeksi kuumaksi mutta ei huono vaihtoehto ko. ratkaisu.
Jouluksi tulee tehtyä, voisi ehkä vaivautua muutenkin.

Back
Ylös Bottom