Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sen verran kovia nimiä vetoomuksessa, että parempi keskeyttää hanke. Mm. asiantuntija Karri Miettinen.
Oikein taiteilijatkin sitä mieltä. Ois joku voinut ajatella ehkä pikkasen ja ymmärtää, että omissa silmissäni ainakin saa koko joukon näyttään naurettavalle, kun otettu mukaan myös henkilöitä, joilla ammattiosaaminen liittyy suun liikuttamiseen lavalla.

Liekö sitten muutkaan päteviä sanomaan asiaan yhtään mitään.

Sen verran kovia nimiä vetoomuksessa, että parempi keskeyttää hanke. Mm. asiantuntija Karri Miettinen.
Se olis kato varmaan parempi pistää se sama raha vaikka turvapaikanhakijoiden tänne kuljettamiseksi ja elättämiseksi, siinä bkt nousis ja olis työllistävä vaikutus.

Siis määsterseffi loppu. Ja sumoturnausta ei ole käynnissä. Mitäs aktuaalista himskattia sitä nyt pitäs illalla tehdä?

Pistä tänne, jos siitä ei paljastu naamoja tms. muuta vastaavaa 😁
Siinä ehkä näkyy kotia enemmän kuin koen mukavaksi mutta voin joskus kokeilla ottaa vähän rajatummin. 😄

Siis määsterseffi loppu. Ja sumoturnausta ei ole käynnissä. Mitäs aktuaalista himskattia sitä nyt pitäs illalla tehdä?
Valkkaat katsottavaksi jonkun sarjan, jota on monta tuotantokautta jossain maksupalvelussa. Ei tarvitse miettiä mitä tehdä iltaisin, eikä tuskastella ettei tv:stä tule mitään. Näin minä olen mennyt jo pari vuotta.
Itselläni tällä hetkellä menossa Greyn Anatomia, jota katson melkein joka ilta useamman jakson. Se nyt ei ehkä sinuun iske mutta joku muu, koska valinnanvaraa on.

Pitää kyllä tuosta sarjasta sanoa, että ensimmäisten kausien ihmissuhdesoopa tämän Meredith Greyn taholta oli sellaista pskaa, että oikeassa elämässä joku olisi jo kuristanut sellaisen prinsessan. 😒

Treeniä läski treeniä 👍
Mutku on niin vanha ja rupsahtanu ettei pysty kuin muutaman kerran...viikossa....treenata.

Valkkaat katsottavaksi jonkun sarjan, jota on monta tuotantokautta jossain maksupalvelussa. Ei tarvitse miettiä mitä tehdä iltaisin, eikä tuskastella ettei tv:stä tule mitään. Näin minä olen mennyt jo pari vuotta.
Itselläni tällä hetkellä menossa Greyn Anatomia, jota katson melkein joka ilta useamman jakson. Se nyt ei ehkä sinuun iske mutta joku muu, koska valinnanvaraa on.
Ainoa mikä kiinnostaisi olisi ehkä Mandalorian ja sitten voisi ottaa projektiksi katsoa kaikki Simpsonit, mutta en viittis ottaa taas uutta suoratoistopalvelua edellisten rinnalle.

Ainoa mikä kiinnostaisi olisi ehkä Mandalorian ja sitten voisi ottaa projektiksi katsoa kaikki Simpsonit, mutta en viittis ottaa taas uutta suoratoistopalvelua edellisten rinnalle.
Minulla on vain yksi suoratoistopalvelu kerrallaan. Päätän jonkun ja otan toisen. En minä ehdi katsoa montaa, joten ei ole syytä maksaa montaa.
Nyt tosin kyllä myös Disney Viaplayn rinnalla, kun oli ihan hyvä vuoden tarjous. Olen myös miettinyt, että Mandalorianin voisi tsekata - siis sitten, kun kaikki jaksot saatavilla. Nyt onkin 6 kautta nykyistä sarjaa vielä jäljellä. :rolleyes:

Mulla tulee paino alas kuin itsetunto hiekkarannalla.
Näköjään tehokasta toi syömättömyys, aamulla. Yhdistettynä vhh-linjaan, jälkimmäisen korjaus ihan kohta koska #sauna #on

Back
Ylös Bottom