Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kasvatin 7vkon aikana ihan siistin parran, jostain syystä päätin leikata sen veks ja nyt vähän harmittaa. Itse asiassa tosi paljon.
Minä en karsasta asiassa mitään muuta, kuin sitä että taas saa kärsiä kutinaa. Aina pakko jättää muutama milli puliksi vetäessä, muuten kutiaa nassu.

C++ harkkatyö alkaa olla pian paketissa. Ehkä ensimmäinen harjoitustyö opinahjon aikana, jota olen tehnyt mielelläni vähän kuin vapaa-ajalla ajankuluksi. Kurssikin vielä kesken, mutta harjoitustyö lähes valmis. Tilanne hyvä.

Pihautus. TYÖMAALLA!
Jumalauta olen hiki hatussa painanut aamusta asti kirjaimellisesti urakalla hommia, on just verran että ei viittis huomenna jatkaa niin tälläinen poikkeus tänään.

Hieman fiksasin sitä ohjetta, itse tein niin että vedin sen taikinalevyn pituussuuntaan halki ja kaulimella aika paljon ohuemmaksi niin että pituus kasvaa.
Sen sitten pyörittelin foliotötterön ympärille niin että yhdestä puolikkaasta tuli yksi tuutti, siinä ohjeessa oli kauhean vaikeasti useammasta suikaleesta.
E: ja tosiaan laitoin kermavaahtoa ja sitä piparkakkurahkaa sekaisin, oli kyllä tosi hyvää ja sellainen jouluinen maku mutta muuten kyllä pistäisin sen sitruunarahkan niin ois raikkaampi.
Siis nyt on historiankirjat sekaisin mutta olen samaa mieltä kanssasi tästä kaikesta. :confused:

Soittakaa valkotakit.

Siis nyt on historiankirjat sekaisin mutta olen samaa mieltä kanssasi tästä kaikesta. :confused:

Soittakaa valkotakit.
Mutta eikö ihminen ole fiksu, kun voi myöntää inhoamansa ihmisen olevan oikeassa jossakin asiassa.
Toisin kuin joku trumppivihaaja, joka näkee hänessä vain 100% paskaa, vaikka se lahjoitaisi miljardin hyväntekeväisyyteen. Näin esimerkkinä siis vain, pahoittelut lievästä politiikkaan sortumisesta.

Mä halusin sinne.

Päädyin eri aselajiin, kuin minkä takia sinne halusin :LOL:

Halusin laskuvarjojääkäriks. Treenailinkin sitä varten. Kutsunnoissa lääkäri: Sulla on skolioosi, tarjoisin B miehen paprua. Sanoin että älä nyt vittu. Pääsin lopulta A-mieheks persepaikkaan. Tosin siellä ajauduin haluamaani erikoisjoukkoon ja lopulta parhaaseen mahdolliseen paikkaan :D

Niin, Alokas-ajan kuntotestissä cooperissa 3000m tammikuussa pakkasessa. Ja 25 leukaa. Aika hyvin B-mieheltä vaikka itse sanonkin.

Back
Ylös Bottom