Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen kerran käynyt radalla ampumassa pistoolilla. Mielestäni se oli hieman tylsää.Sylville voisi sopia ammuskeluharrastus.
Posti hävittää 50% ja 25% saapuu perille ensi vuoden puolellaJoulukorttiaskarteluun käytetty aika: 8h.
Ommeinaa.. siitä kun oikein hyvin puristaa, niin saattaa hieman käsillekin saada. Ja paineella kun laittaa niin silmäänkin voi roiskahtaa.futherilla on just sellanen pursotin
Kai sä nyt oot tuuttia joskus ottanu suuhun?Finnladyn tötterotuotteet on kyllä kokeiltava itsekin. Näyttää herkulliselta. Mutta onko sottaista syötävää?
Yleensä se ensimmäinen kerta vähän onkin sitä.Olen kerran käynyt radalla ampumassa pistoolilla. Mielestäni se oli hieman tylsää.
Ei harmainta aavistustakaan. Kerhon timereita on käytetty, en ole kiinnittänyt niihin mitään huomiota@Kuparikatto päteekö timerin hankinnassa etelleen se ohje ettei kannata etes harkita muita kuin Competititon Electronics tuotteita?
Näitä naamalle liisteröityjä silmälappuaanelosia putkahtelee naisten toimesta siinä ja tässä somessa ny jatkuvalla syötöllä. Mikä ihmeen idea? Joku paperikauppaMIES keksiny taas jonku hilloviivamarkkinaraon...
Olen ymmärtänyt että idea on ns. "lahosuoja". e; emmääkyllätiiä mitä nuo paperijutut, pohjatöitä lahosuojalle?Mikä ihmeen idea?
Et uskalla sanoa Rouvalle.Olen ymmärtänyt että idea on ns. "lahosuoja". e; emmääkyllätiiä mitä nuo paperijutut, pohjatöitä lahosuojalle?
Nainen on tämän "lahosuoja" termin lanseerannut käyttöön.Et uskalla sanoa Rouvalle.
Kasvatin 7vkon aikana ihan siistin parran, jostain syystä päätin leikata sen veks ja nyt vähän harmittaa. Itse asiassa tosi paljon.
Ja sitä ei kannata kyseenalaistaa.Olen ymmärtänyt että idea on ns. "lahosuoja". e; emmääkyllätiiä mitä nuo paperijutut, pohjatöitä lahosuojalle?
Muistetaan ne sanat. "Kyllä kulta"Ja sitä ei kannata kyseenalaistaa.