Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikähän homma? Onkohan tässä joku syvempi somevaikuttaminen taustallal? Oon pitäny kirjaoppineita jokseenkin fiksuina. Toki jossain kohtaa mennään rajasta yli.
Tokaisi vielä rahat ottaessaa, että "ehkä näin saadaan tasattua tuloja". Kuitenkin mimmi psygologian tohtori, dosentti, kirjoja julkaissun. Mutulla niin vähintään 70ke vuoteen pitäis napata verollista. Onhan se toki paljon vähemmän mitä monimiljonäärin tulot.
Ton on pakko olla joku julkisuustemppu koska kunnallisvaalit tulossa.
On tosin aika riskiveto kun minä ainakin pidän niin idioottina etten ikinä äänestäisi, tosin vanha sanonta on että ei väliä mistä kirjoitetaan kunhan nimi on oikein.

Mikähän homma? Onkohan tässä joku syvempi somevaikuttaminen taustallal? Oon pitäny kirjaoppineita jokseenkin fiksuina. Toki jossain kohtaa mennään rajasta yli.
Tokaisi vielä rahat ottaessaa, että "ehkä näin saadaan tasattua tuloja". Kuitenkin mimmi psygologian tohtori, dosentti, kirjoja julkaissun. Mutulla niin vähintään 70ke vuoteen pitäis napata verollista. Onhan se toki paljon vähemmän mitä monimiljonäärin tulot.
vasuri

itsellä 25/26

Ongelma onkin, että olen liian hyvä ja osaava tyyppi.
Minä sain taas tänään todeta olevani aivan paska ja osaamaton.
Nyt kun päivitän osaamistani korkeammalle asteelle niin menee monen monta vuotta, että voin sanoa osaavani yhtään mitään.
Vanhassa työssäni osasin paljon, opetin ja opastin muita, olin projekteissa ja kehitin toimintaa.

Nykyään olen vaan aivan pihalla kaikesta enkä osaa mitään.

Nyt kun päivitän osaamistani korkeammalle asteelle niin menee monen monta vuotta, että voin sanoa osaavani yhtään mitään.
Vanhassa työssäni osasin paljon, opetin ja opastin muita, olin projekteissa ja kehitin toimintaa.

Mutta eipä ole sitä saman veivaamista, pysyy mielenkiinto yllä kun oppii uusia asioita.

Sen sijaan miestissit, kädet, leuka, pakarat sekä alavatsa ovat esteettisiä ja saavat aikaan kihelmöintiä 🥰
Melkein jäi enään jalat sanomati, muu onkin sitten finkusta kuumaa kamaa.

Sylvi tykkää alavatsan sijaan varmasti koko mahasta. Mitä isompi, sen parempi.

Kakella ollu kyllä ryijy from day one.
4657318.jpg

Ainahan uudet jutut on haasteellisia mutta ne pitävät mielen virkeänä. Minusta olisi todella tylsää, jos ei olisi minkäänlaisia haasteita (=kehittymismahdollisuuksia). Vaikka olisin tehtävässä kuinka hyvä tahansa niin ennen pitkää leipääntyisin, jollei tulisi uusia virikkeitä. En minä olisi lähtenyt kaiken maailman juttuihin mukaan, jos oma työ itsessään olisi ollut riittävän haastavaa ja palkitsevaa. Ei se ole.
Ja vaikka nyt en oikein jaksaisi ylimääräisiä juttuja, niin ei se oma työ ole mitenkään taianomaisesti kiinnostavammaksi muuttunut. Nyt vain varaan tietoisesti omia resursseja muihin juttuihini.

Ainahan uudet jutut on haasteellisia mutta ne pitävät mielen virkeänä. Minusta olisi todella tylsää, jos ei olisi minkäänlaisia haasteita (=kehittymismahdollisuuksia). Vaikka olisin tehtävässä kuinka hyvä tahansa niin ennen pitkää leipääntyisin, jollei tulisi uusia virikkeitä. En minä olisi lähtenyt kaiken maailman juttuihin mukaan, jos oma työ itsessään olisi ollut riittävän haastavaa ja palkitsevaa. Ei se ole.
Ja vaikka nyt en oikein jaksaisi ylimääräisiä juttuja, niin ei se oma työ ole mitenkään taianomaisesti kiinnostavammaksi muuttunut. Nyt vain varaan tietoisesti omia resursseja muihin juttuihini.
Itsestä on kiehtovaa olla osaavien ihmisten ympärillä.

Jos on porukan fiksuin tyyppi, on aika vaihtaa porukkaa.

On sulla sentäs pillu=iso plussa.

Back
Ylös Bottom