Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minäki tykkään. Tykkään kyllä paistaa sikaa muutenkin. Lähinnä ribsejä ja grillikyljystä. Opettelussa kuivamaustaminen, en tiiä miks jäin niin tiukasti jumiin glaseeraukseen, nyt tuntuu että kokoajan tekis mieli pureskella sitä mausteista kaarnaa jonka rubilla saa pintaan.
Toi maustamishomma pitäisi kyllä opetella.
Nytkin tein ihan perussettiä eli öljyyn sekoitin suolaa ja mausteita, hieman hunajaa ja siveltimellä pintaan mutta eihän se sama ole kuin noi sun mainitsemat jutut.
Yksi mikä hieman niissä rassaa on sokerin käyttö, saahan sillä makua mutta en halua karkilla kuorrutettua lihaa.

Toi maustamishomma pitäisi kyllä opetella.
Nytkin tein ihan perussettiä eli öljyyn sekoitin suolaa ja mausteita, hieman hunajaa ja siveltimellä pintaan mutta eihän se sama ole kuin noi sun mainitsemat jutut.
Yksi mikä hieman niissä rassaa on sokerin käyttö, saahan sillä makua mutta en halua karkilla kuorrutettua lihaa.
Aika vähän sitä sokeria loppujen lopuksi tulee lihan määrään nähden. En tiiä tulisko siitä pinnasta hyvä ilmankin, oon käyttänyt paprikajauhetta ja fariinisokeria pääraaka-aineina kuivarubissa.

Fariinisokeri sopii hyvin myös joulukinkun kuoreen sillain loppuvaiheessa pintaan käräytettäväksi.

Juoksureppu olikin parempi ostos mitä ajattelin!
Minä en ole vielä tottunut uuteen reppuun.
Olen sen verran hitaasti lämpiävä tyyppi. Kai tuohon parissa vuodessa tottuu.
Mutta voisin veikata, että tuo ei viittätoista vuotta kestä.

E: Miksi Postista on tullut niin tuttavallinen?
"Moi! Lähetys on täällä."

Ekan kerran kun sen luin niin luulin, että on huijausviesti.

Minä en ole vielä tottunut uuteen reppuun.
Olen sen verran hitaasti lämpiävä tyyppi. Kai tuohon parissa vuodessa tottuu.
Mutta voisin veikata, että tuo ei viittätoista vuotta kestä.
Kaveri vihjas, että intersportissa oli hyvässä alennuksessa CamelBak, joten sen kummempia asiaan perehtymättä tilasin repun. Olin ajatellut itse jotain sirompaa juomareppua, mutta tuolle tuleekin nyt hyvin käyttöä!

On omasta takaa, se on vaan edessä.
Mulla kans, mutta vaikea saada esim. kenkiä etureppuun.

Kaveri vihjas, että intersportissa oli hyvässä alennuksessa CamelBak, joten sen kummempia asiaan perehtymättä tilasin repun. Olin ajatellut itse jotain sirompaa juomareppua, mutta tuolle tuleekin nyt hyvin käyttöä!
Mä tilasin Vaeltajakaupasta. Googlettamalla löytyi sopivan kokoinen arkireppu työmatkoille.
En ollut valmis maksamaan liikoja. Olis ehkä pitänyt kun tuo ei ihan niin laadukkaalta vaikuta kuin edeltäjänsä ja mitä kuva antoi ymmärtää. No, sen siitä saa kun on köyhä ja pitää laittaa kaikelle budjetti.

Back
Ylös Bottom