Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Parempi kuin osasin kuvitella. Luulin siis että on ihan paska mutta oli mun mielestä ihan ok.Millainenhan mahtaa olla toi uusin jurassic elokuva joka tulee telkasta, en oo tainnut nähdä.
Miten päivä voi mennä pelastusarmeijalle?Kyllä meni Pelastusarmeijalle tämä päivä. Ihan harmittaa.
Päädyin katsomaan deadpoolia ja ennen 22 oli taju kankalla, kuten aika usein muutenkin jos erehdyn sänkylöitymään.Parempi kuin osasin kuvitella. Luulin siis että on ihan paska mutta oli mun mielestä ihan ok.
Se on ihan hyvä ominaisuus, siis tuo että nukahtaa noihin aikoihin.Päädyin katsomaan deadpoolia ja ennen 22 oli taju kankalla, kuten aika usein muutenkin jos erehdyn sänkylöitymään.
Niin onkinSe on ihan hyvä ominaisuus, siis tuo että nukahtaa noihin aikoihin.

Jos tässä joskus vielä joutuu tinderiin tai muuhun niin sen ainakin kirjoitan heti näkyville että haluan miehen joka menee nukkumaan viimeistään klo 22.Niin onkin![]()
Siihen tottuu ja sen jälkeen se on normaalimpaa olla syömättä aamupäivä, kuin syödä.Parina aamuna ollut syömättä tai no eilen yksi nakki ja tänään yksi munan valkuainen kun tuli aamulenkkikin heitettyä. Aattelin testata miten pystyy lounaaseen asti olematta syömättä, aina ollut pakko saada ruokaa heti aamusta kahvin kanssa mutta nyt kun liikuntaa vähempi niin pakko karsia kaloreista ettei oo kohta läski.
Aamupala 1000 kaloria, seuraavaksi tarvitsee syödä joskus iltapäivästä joskus klo 15-16 aikaan ja sitten iltapala yhdeksän jälkeen.Parina aamuna ollut syömättä tai no eilen yksi nakki ja tänään yksi munan valkuainen kun tuli aamulenkkikin heitettyä. Aattelin testata miten pystyy lounaaseen asti olematta syömättä, aina ollut pakko saada ruokaa heti aamusta kahvin kanssa mutta nyt kun liikuntaa vähempi niin pakko karsia kaloreista ettei oo kohta läski.
Mulla on ollut ihan kunnon dietilläkin 6x ateria joista aamu ja iltapalan lisäksi 2x lämmin ruoka ja 2x välipala niin pysynyt nälkä pois.Aamupala 1000 kaloria, seuraavaksi tarvitsee syödä joskus iltapäivästä joskus klo 15-16 aikaan ja sitten iltapala yhdeksän jälkeen.
Ruokailu kolmesti päivässä tomii erinomaisesti.
Enpä ole. Pitääpä laittaa testiin.