Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Höpsis, taisin joskus ennenkin mainita, mutta kun noita pössytellään poskareina ja vain harvakseltaan, ei synny sellaista tapariippuvuutta.

Itellä myös reilu 15v sätkiä, nuuskaa, röökiä ja ties mitä takana. Jossain vaiheessa lopettamisen jälkeen sitten innostuin sikareista. En siis yllytä edelleenkään 😊, mutta kovin eri juttu. Ite oon esim. talvella viikkojakin ilman, kun ei jaksa palella ja viikolla ei joka päivä jaksa muutenkaan istuskella.
Tiijän vaan itteni että lipsahtaa.
Röökin lopetin vain siksi että saisi treenatessa parempia tuloksia joten tykkäsin tupakasta niin ei oo halua palata samaan.

Tiijän vaan itteni että lipsahtaa.
Röökin lopetin vain siksi että saisi treenatessa parempia tuloksia joten tykkäsin tupakasta niin ei oo halua palata samaan.
Jep, se on paras tilanne joka asian suhteen, kun tuntee omat rajat 👍

Itellä aikanaan oli röökaamisen lopettamiseen tärkein syy, kun tuntu että koirien kanssa vaeltelu pisti puhaltaan liikaa ja toisaalta alkoi vituttaa olla nikotiinin orjana. Ittepäinen kun olen, toi kolahti.

ei tästä nauti

0BF953E9-061F-45A5-B3CF-1486BDDB811A.webp

Sanosin että koska on syys, jotain vähän tuhdimpaa. Ardbeg on varma valinta. Vaikka Corry tai perus 10. Mutta itse otin tuossa siivun Lapparin QC:a. Tykkään siitäkin kovin.

Olen aika tissiposki ja en oikein tykkää Ardbegin tuotannosta.

Oli alla monta olutta niin avasin bulkin eli Taliskerin Dark stormin, hinta/laatu suhteeltaan ihan ykköninen.

Olen aika tissiposki ja en oikein tykkää Ardbegin tuotannosta.

Oli alla monta olutta niin avasin bulkin eli Taliskerin Dark stormin, hinta/laatu suhteeltaan ihan ykköninen.
Makuasioitahan nämä. Ite tykkään Taliskereistakin, ko. pulloa ei itelllä ole, mutta juonut olen ja oli maukas

Makuasioitahan nämä. Ite tykkään Taliskereistakin, ko. pulloa ei itelllä ole, mutta juonut olen ja oli maukas

Halvoista puteleista tuo tai Bunnan Móine.

Tajusin juurikin, että lempparini Macallan ja Bunna on aika vähissä. Pitää varmaan pistää tilaus menemään.

Mun pitäs käydä jonkun sellaisen kanssa sienessä joka ymmärtää niistä jotain, olen eräänkin kerran temunnut näitä lähimetsiä ja en vaan löydä niitä ruokasieniä.

Mun pitäs käydä jonkun sellaisen kanssa sienessä joka ymmärtää niistä jotain, olen eräänkin kerran temunnut näitä lähimetsiä ja en vaan löydä niitä ruokasieniä.
Minä opin tunnistamaan suppilovahveron ja äitin kanssa käytiin keräämässä niitä sankollinen. Kuivatuksen jälkeen mahtuu kivasti pieneen nyssäkkään ja säilyvätkin hyvin sillain.

Minä opin tunnistamaan suppilovahveron ja äitin kanssa käytiin keräämässä niitä sankollinen. Kuivatuksen jälkeen mahtuu kivasti pieneen nyssäkkään ja säilyvätkin hyvin sillain.
No vihtu se kun ei tiijä mikä on kuka ja ei osaa edes oikein katsoa oikeisa paikoista.

Back
Ylös Bottom