Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei löytynyt kiinnostus kahvikupin pohjalta. Mitenkähän kun syöttölässä olisi buffassa makkaralajitelma?

Mulla ois viimeviikolta j-lihakastiketta ja pohdin uskaltaako syödä.
Kuinka pitkään muuten valmis j-lihakastike säilyy jääkaapissa tiiviissä astiassa?

Mulla ois viimeviikolta j-lihakastiketta ja pohdin uskaltaako syödä.
Kuinka pitkään muuten valmis j-lihakastike säilyy jääkaapissa tiiviissä astiassa?

Jos ei haise pahalle -> syötävää
Jos haisee vähän pahalle -> lisää chili ja syö
Jos lentää laatta haistaessa -> siitä saa saikkua

Saa ainakin tehokkaan tyhjennyksen jos menee vähän pieleen.
Olen kyllä tosi tarkka ruuan kanssa ja jäähdytän ne nopeasti kun olen tehnyt ja samantien tiiviissä astiassa jääkaappiin.
Yksi nainen teki tosi ison kattilan jauhelihakeittoa ja se jäähtyi pöydällä sen puolipäivää niin pikkaisen arvelutti syödä.

Saat

Saapui sähköpostiin ilmoitus että odottamaani brittiarmeijan ylijäämää on saapunut varastoon.

Töiden jälkeen tilaamaan.

Nyt on vaarallista touhua.
Ei nyt varmaan mun tarttis ees kertoa mutta tiedän omasta kokemuksesta vaimon siskojen olevan hieman haasteellisia, etenkin jos ne on reilusti nuorempia kuin vaimo.
Ja etenkin kun niiden pyyhkeet ei tahdo pysyä päällä vai miten se oli?
Ei ne siskot oo ongelma vaan siskon mies! Hitto mitä vonkaamista jos on alkoa ottanu.

Ei ne siskot oo ongelma vaan siskon mies! Hitto mitä vonkaamista jos on alkoa ottanu.
Löyty gif kyseisestä ihmisestä!

9CB864E8-0722-4354-8B02-508B2BDBD0CF.gif

Täällä oli 10 v sitten sikatiistai tai kai se vieläkin on olemassa.

Tuli käytyä välillä jopa selvinpäin juomassa kolaa onely. Aamulla ei ollut rapulaa, oli vain julmettu väsymys.

Voj niitä aikoja. Elin vähän kuin opiskelijaelämää, mutta koulun sijaan piti mennä työmaalle.

Back
Ylös Bottom