Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näköjään. Ja huonosti menee, kun käyn ihan kuumana täällä Janne Katajan rintakarvoihin.
Mites toi futher?
harrimoisio-radiorock.jpg

Huh perkele, en siis ole ainoa :LOL:
Kerran jonkun persegiffin yritin tänne muiden iloksi laittaa, niin eikös se ollut paikallaan kuin kallio, ei liikkunu ei sitten mihinkään.
Ihan sama, en ole kehdannut asiasta ennen avautua mutta nyt tuntui hetki sopivalta ja heti sain vertaistukea!

Näyttää noissa truck trial vehkeissä yleisin kiinnijäämisen syy olevan tuo etuylitys.

Tiedä sitten kieltääkö säännöt kuormurin modaamisen niin että ylitykset olisi molemmin päin ihan olemattomat.

View: https://www.youtube.com/watch?v=GvQFCcAHu9A

Ainaki suomisäännöillä kevyessä kalustossa taitaa olla tosi tiukat säännöt, paitti protoissa, ja taas protokampe tuossa kokoluokassa ei taia olla ihan halpa...

Mä luulen, että jos giffin lataa tänne, niin jymähtää. Linkkaamalla pyörii.

Tykkään kyllä, ei varmaan kaikkien makuun, mutta itse lasken plussiksi:
-pehmeä ja pyöreä, ei kitkerä eikä terävä
-hiilihappoa vähän
-sopivan kuiva, ei makea eikä sellainen ylikuiva
4,5/5
Sakeet on hyviä. Sellainen mätä omppu kuvaa sitä, mistä itse tykkään

Kamala yö. :confused:

Vieroitan itse itseäni unipillereistä. Seurauksena sähköiskumaisia sätkyilyjä ja valvomista.
Täällä melko levoton yö, olin kuulemma hypännyt ylös sängystä ja juossut täysillä eteiseen hämärästi muistan itsekin näin käyneen.

Sitten muistan kun heräsin jossain vaiheessa siihen kun pää alkoi vapisemaan.

Pitäisi tehdä esitelmää, mutta olenkin perehtynyt tarkemmin selän anatomiaan mm. Netterin parissa. Muutamia ahaa elämyksiä tullut.
Selän ana-toomia on mielestäni vaikea hahmottaa kirjasta. Tarttee kolomiulotteisen mallin.

Back
Ylös Bottom