Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kahvia ja sillee, eilen heräsin vapaapäivälle klo 4:50, tänää maltoin tunnin pidempään. Ei tonne sänkyyn jaksa yksin jäädä piehtaroimaan.

Liitteet

• IMG_20201107_081847.webp
    IMG_20201107_081847.webp
    110 KB · Katsottu: 49
Aamukahvi pihautettu, pahaa tuo New York. Kunhan saan tuon selän vetreytettyä niin lähtis lenkille.
Mä koitin kans yhdessä välissä vaikka mitä kahveja (incl new york) mut kai se 20v työelämässä on ehdollistanut mut juhla mokkaan ku ei vaan suu tykkää noista muista =(

Omaan suuhun markettikahveista sopii (papuina) Löfsberg Crescendo Extra Dark ja on jopa hyvää. Nordqvistin tummat mallit on myös ok. Nykiä en oo maistanu, jotain (muistaakseni tumminta tarjolla ollutta) kaupunkikahvia joskus kokeilin. Oli myöskin ihan ok. Juhla Mokat ja Pressat jää kyllä hyllyyn.

Mitähän junnulla mahtoi olla mielessä kun uhosi imuroivansa?
Tosin tää päättyi ennenkuin alkoi kun ei kuulemma jaksa yläkerrasta raahata imuria alas.

Rainbown halpiskahvia kokeilin joskus ja veikkaan että juhlamokasta saisi aika lähelle vastaavaa kun poroihin sekoittaisi puolet sahajauhoa.

Omaan suuhun markettikahveista sopii (papuina) Löfsberg Crescendo Extra Dark ja on jopa hyvää. Nordqvistin tummat mallit on myös ok. Nykiä en oo maistanu, jotain (muistaakseni tumminta tarjolla ollutta) kaupunkikahvia joskus kokeilin. Oli myöskin ihan ok. Juhla Mokat ja Pressat jää kyllä hyllyyn.
En usko, että New York tummapaahdoista pitävälle suurin lemppari on. Reykjavik tais olla paahteisimmasta päästä noita kaupunkikahveja ja siitä en taas ite oikein välittäny :D

muoks. eiku oli se Barcelonakin vähän sinne paahteisemman suuntaan.. En muista enää kunnolla, mille se maistui.. Kyllä sitä paketin joi, mutta ei tullu paloa ostaa uusiksi.

Eipä oo tuonne ollu asiaa. Tuo lienee joku Lutakon AMKin opiskelijoiden mesta.. menis ruokis pelkkään siirtymiseen, jos tuonne lähtis konttorilta. Himasta lähtiessä menis kaks ruokista jonotuksineen.
Ei kuvan palaa mikä tai kuka, mutta ruokaa sai. Se riitti.

Eipä noissa yleensä mahdottomia eroja ruuan laadussa ole, joten turha tallustaa kauas.

En usko, että New York tummapaahdoista pitävälle suurin lemppari on. Reykjavik tais olla paahteisimmasta päästä noita kaupunkikahveja ja siitä en taas ite oikein välittäny :D

muoks. eiku oli se Barcelonakin vähän sinne paahteisemman suuntaan.. En muista enää kunnolla, mille se maistui.. Kyllä sitä paketin joi, mutta ei tullu paloa ostaa uusiksi.
Kaupunkikahveista Parisien on liian tummaa, mut Barcelona on just sopivan paahteista 😋

Mä koitin kans yhdessä välissä vaikka mitä kahveja (incl new york) mut kai se 20v työelämässä on ehdollistanut mut juhla mokkaan ku ei vaan suu tykkää noista muista =(
Mä oon vasta viimeiset 4 vuotta taas juonut kahvia. Juon vaan töissä juhlamokkaa mutta viikonloppuna haluaisin aina kupin aamulla. Oon nyt kokeillut joitakin ja Robert Pauligin Dark Roast on hyvä, kuin myös se Reykjavik. Pitääpä kokeilla vielä barcelonaa.
Tinto Roasterylla oli yksi hyvä myös.
Sellainen iso kahvipaketti on vaan turhan iso mun kahvinjuontiin ja menee pilalle.
Kannattaa käydä jossain kahvikaupassa hakemassa niitä pieniä pakkauksia maistiin jos löytyisi jokin hyvä.

Back
Ylös Bottom