Deleted member 43228
Onko sillä joku tietty tyhjennyspäivä? Esim aina perjantaisin imurilla töllö veks?Mulle kertyy taianomaisesti napanöyhtää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko sillä joku tietty tyhjennyspäivä? Esim aina perjantaisin imurilla töllö veks?Mulle kertyy taianomaisesti napanöyhtää.
Minulla ei ikinä ole ollut omaa kuivausrumpua mutta vanhemmillani, silloin 20 vuotta sitten kun siellä vielä asuin, oli. Olihan se aivan mahtava saada karvat pois vaatteista ja joskus esim. kun tulin viettämään joulua saatoin pyörittää vaatteeni kuivausrummussa vain karvojen poistamiseksi (vaikka olikin vain hetken ilo).Lemmikkitaloudessa pitäisi olla laissa kiellettyä elää ilman kuivausrumpua. Ja ainakin sakonvaraista ilman roboimuria.
Vahva sama, mutta Halle Berry on kyllä kuuma, täytynee korjata tilanne.Itsehän en tiedä yhtään mistä puhutaan.
Onko sillä joku tietty tyhjennyspäivä? Esim aina perjantaisin imurilla töllö veks?
Kyllä.(Ollaanko siinä vaiheisia Aikuisia, kun kodinkone olisi ihana?)
Sukellusveneistä vielä sen verran, että tein joskus limpsapullosta ja legopalikoista semmosenAihe
On se kova!Sukellusveneistä vielä sen verran, että tein joskus limpsapullosta ja legopalikoista semmosen
Meni ylösalas ja eteentaakse, mutta loppui ratio-ohjauksesta kanavat kesken, joten hän ei kääntynyt.
Oli muuten meikäläisten sukellusveneet natsien veneiden prototyyppejä. Maamme on avustanut pahuuden voimia.Sukellusveneistä vielä sen verran, että tein joskus limpsapullosta ja legopalikoista semmosen
Meni ylösalas ja eteentaakse, mutta loppui ratio-ohjauksesta kanavat kesken, joten hän ei kääntynyt.
En minäkään aikuisena tätä siis toteuttanut, ehkä 10-12 vuotiaanaOn se kova!
Minä en ole oikein ikinä leikkinyt radio-ohjattavilla aikuisena. Aika lähellä oli dronen kasaus ja lasien osto pari vuotta sitten, mutta totesin että aikaa on rajallisesti. Olisi ollut mukavaa lähteä tuosta parvekkeen reunalta pörrään ympäri kylää.
Mikä? 12 pro?
Tekis mieli uus mcbook air. En taida ostaa. Just meni tonni watseihin.
Ps5 varmaan seuraava osto. Onko siihen mitään lasten pelejä? Tai käykö ne movet vai mitkä heilumishärvelit oli.
Minulla ei ikinä ole ollut omaa kuivausrumpua mutta vanhemmillani, silloin 20 vuotta sitten kun siellä vielä asuin, oli. Olihan se aivan mahtava saada karvat pois vaatteista ja joskus esim. kun tulin viettämään joulua saatoin pyörittää vaatteeni kuivausrummussa vain karvojen poistamiseksi (vaikka olikin vain hetken ilo).
Nyt ei mahdu pesutornia. Ja lisäksi talouden pyykinpesutiheys on niin pieni, että ei oikein järkeä.
Mutta olisihan se aika ihana.
(Ollaanko siinä vaiheisia Aikuisia, kun kodinkone olisi ihana?)
No perhana. Minäkin purin varmaan alle 10 vuotiaana oman kalliin Nikkoni. Tein sille "huollon" siis. Noh, homma jäi kesken ja kun piti mennä jatkaan, niin voisi sanoa että nuorempi väestö oli toteuttanut myös omia huoltotoimenpiteitään. Kun akselit on mutkalla ja elektroniikkaa tökitty pihdeillä ja väännelty ruuvimeisselillä, niin se oli sen auton taru. Saattoi itku päästä.En minäkään aikuisena tätä siis toteuttanut, ehkä 10-12 vuotiaana
Pistin radio-ohjattavan auton päreiksi ja otin siitä elektroniikat ohjausta varten. En ymmärtänyt aiheesta mitään, mutta kokeilemalla sitä oppi, yllättävän paljon.
Drone olisi kyllä ihan mielenkiintonen, varsinkin noiden lasien kanssa. Mutta kallista touhua...
Tässä aika taitavaa lentoa, menee junan ali kun se liikkuu.juutuubista
En tiijä mikä toss tyypissä on mutta minua lähinnä ärsyttää.En käsitä tän jampan suosioo. En sitten mitenkään. Mutta toisaalta, vaikka mulla onkin paras maku kaikessa, se ei aina ole yhteneväinen muun maailman kanssa.
Suomessa luotiin pohja Saksan sukellusveneteollisuuteen ja oikeasti oli heidän inssien suunnittelimia mutta kun se WW1 rauhansopimus kielsi sukellusveneet niin Suomessa tehtiin protot ja koulutettiinkin sinne miehistöä.Oli muuten meikäläisten sukellusveneet natsien veneiden prototyyppejä. Maamme on avustanut pahuuden voimia.
KorjasinOli muuten meikäläisten sukellusveneet natsien veneiden prototyyppejä. Maamme on avustanut hyvyyden voimia.