Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@vokot taitaa riipaista

#negative

4 olutta, en êtes humaltunut, koska: oli kokoajan olotila, että olen väärässä paikassa, ei kyennyt rentoutumaan lainkaan

aivan liikaa lossiä

DC0E29B0-1A6C-4CDF-84C0-5349F88EC603.jpeg

"Laitan nopeeta ennen nukkumaan menoa verhot."
Ei ollut iha niin nopea suoritus, ku aattelin.
Joutuko oikein lyhentään?

Viimeksi kun verhot pistin, niin vei aikaa muutaman minuutin itse asennus, kun tökkäs tangon läpi.

Aikaa oli tosin mennyt mittojen ottamiseen, kankaan valintaan, ompelupalvelun hyödyntämiseen ja uudelleen verhojen hakuun. Otin vielä silitettynäkin.

Pääsin kerrankin helpolla.

Olisin kyllä ommellut itse, mutta kone hankintalistalla vielä. Ei oo raaskinnut, kun menee ainakin 1,5 ke siihenkin kamppeeseen.

Olisin kyllä ommellut itse, mutta kone hankintalistalla vielä. Ei oo raaskinnut, kun menee ainakin 1,5 ke siihenkin kamppeeseen.

Siis ompelukoneeseen? Älä nyt naurata. Et sä mitään teollisuuskonetta tartte, jos verhoja meinaat ommella. Ja semmosen saa käytettynäkin jollain ~300€::llä.

Siis ompelukoneeseen? Älä nyt naurata. Et sä mitään teollisuuskonetta tartte, jos verhoja meinaat ommella. Ja semmosen saa käytettynäkin jollain ~300€::llä.
En minä halua teollisuuskonetta. En kai nyt verhoja varten konetta ostaisi, vaan aivan puhtaasti ajankuluksi.

Haluan sellasen joka brodeeraa samalla ja on tikitaalia siellä ja täällä. Joskus kattelin mallejakin. Oli hienoja. Senkun latas kuvan vehkeeseen, niin se nakutti sen kankaalle.

En minä halua teollisuuskonetta. En kai nyt verhoja varten konetta ostaisi, vaan aivan puhtaasti ajankuluksi.

Haluan sellasen joka brodeeraa samalla ja on tikitaalia siellä ja täällä. Joskus kattelin mallejakin. Oli hienoja. Senkun latas kuvan vehkeeseen, niin se nakutti sen kankaalle.

Joo ja sitten ne on aina epäkunnossa. Mitä sää ny sitte brodeeraisit, jos semmosen koneen kerta haluaisit?

Joo ja sitten ne on aina epäkunnossa. Mitä sää ny sitte brodeeraisit, jos semmosen koneen kerta haluat?
Onneksi kaiken voi korjata!

Sukkiin nimikirjaimet. Tietää laijittelija sitten, että ne on minun. Kai sille käyttöä keksii, en tiedä.

Sellasen kuitenkin hommaan, kun aika käy. Ehkä. Laadukkaan digitaalisen ainakin. Sellasella olen ajellut ja se oli ihan mukavaa hommaa se.

Onneksi kaiken voi korjata!

Sukkiin nimikirjaimet. Tietää laijittelija sitten, että ne on minun. Kai sille käyttöä keksii, en tiedä.

Sellasen kuitenkin hommaan, kun aika käy. Ehkä.

Höhöhö, no sukkiin saat nopeemmin käsin kirjailtua nimikirjaimes, kun semmosen koneen kanssa.

Opettele ensi ompelemaan kunnolla halvemmalla koneella ennenku siirryt mihinkää hifistelyyn. Kai sää langat osaat pujottaa?

"Laitan nopeeta ennen nukkumaan menoa verhot."
Ei ollut iha niin nopea suoritus, ku aattelin.
Meillä versio. "Asennampa nuo kattokaiJJuttimet äkkiä"

5h, pari olutta, sauna ja enää ei tarttis kun johdot kiinnitellä paikoilleen. ja toivoa että pysyvät seinällä

Mutta Atmos on toiminnassa.

Joutuko oikein lyhentään?

Viimeksi kun verhot pistin, niin vei aikaa muutaman minuutin itse asennus, kun tökkäs tangon läpi.

Aikaa oli tosin mennyt mittojen ottamiseen, kankaan valintaan, ompelupalvelun hyödyntämiseen ja uudelleen verhojen hakuun. Otin vielä silitettynäkin.

Pääsin kerrankin helpolla.

Ikean 3 m verhot käy, kun taittaa yläreunasta muutaman sentin. Piti laittaa nipsut paikoilleen, ei ollu sellasia näppärästi laitettavia ne. Oikeastaan järkevintä olis ollu ostaa oikeen malliset, mutta nuokin toimii hyvin, kun hieman harrasti vääntämistä ja ähertämistä. 1,5 h meni koko suoritukseen.

5h, pari olutta, sauna ja enää ei tarttis kun johdot kiinnitellä paikoilleen. ja toivoa että pysyvät seinällä

Näppäriä ja nopeita hommia!

Mitäs nää olikaan? Jostain syystä Amphionit jääny mieleen, mutta voin muistaa ihan omianikin.

Back
Ylös Bottom