Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@cisco olipa kyllä aneeminen ottelu. Pahoittelut. Siellä taitaa näkyä käsittääkseni nuo kanavat tai osa niistä c More sport ja v sport jääkiekko ja urheilu, niin koko viikonlopun, että on siellä vielä vaikka Arsenal Leicester huomenna sitten. Pool-sheffield toki tuossa vielä illan päätteeksi.

masentavaa

& kun ei muita vapaaehtoisia löytynyt kävin lipastamassa sentencediä ja joitain muita, en muista enää mitä, mutta ei taatusti posetiivista soittoa olleet nekään

lima saattaa nousta jos pukkarissa joku on ollut tai kumonnut hajustepullon

olen myös huomannut, että kun käyttää hajuvettä mitä nyt olosuhteiden pakosta on aina imisten ilmoilla ollessa käytettävä, niin seuraavana päivänä on paljon enemmän limaa kurkussa

perustelu miksi on käytettävä: kosk verbaaliset kyvyt on 0, kaikki mhdollinen fyysinen ja kemiallinen apu on käytettävä satarosenttisesti hyväksi

tarkennus: intte innehåller hormooneja

olen myös huomannut, että kun käyttää hajuvettä mitä nyt olosuhteiden pakosta on aina imisten ilmoilla ollessa käytettävä, niin seuraavana päivänä on paljon enemmän limaa kurkussa

perustelu miksi on käytettävä: kosk verbaaliset lybut on 0, kaikki mhdollinen fyysinen ja kemiallinen apu on käytettävä hyväksi

Oisko tossa Mennenissä se syy huonoon menekkiin? Itse en käytä. Koskaan. Dödöä toki. Hajusteetonta.

Oisko tossa Mennenissä se syy huonoon menekkiin? Itse en käytä. Koskaan. Dödöä toki. Hajusteetonta.

käytän hajustetta jonka Nainen joskus on Minulle valinnu

& muutama muukin NAISiminen on hyvänhajuiseksi todennut

huonon menekin, onely, syy ON! ujouteni

Mulla ollut hajusteeton dödö 15 vuotta. Entinen tuleva rouva laittoi viime reissulla ostamaan hajusteen josta tytöt ei ole kylläkään olleet ollenkaan pahoillaan.

@cisco olipa kyllä aneeminen ottelu. Pahoittelut. Siellä taitaa näkyä käsittääkseni nuo kanavat tai osa niistä c More sport ja v sport jääkiekko ja urheilu, niin koko viikonlopun, että on siellä vielä vaikka Arsenal Leicester huomenna sitten. Pool-sheffield toki tuossa vielä illan päätteeksi.
Eipä siinä, ihan ok peli tuon barca - real ottelun jälkeen katsottavaksi. Se verran pitää kompata tohtoria, kun sohvaa on nyt pitänyt 6h paikallaan siitä tulee #lihavaolo

Mitähän nappeja voi vetää huuleen että lima ei nouse? Astmaattinen lima saattaa nousta jos pukkarissa joku on ollut tai kumonnut hajustepullon päälleen, tai paikassa on homeongelma, tai jopa syönyt rahkaa pari tuntia ennen salille tuloa.
Sitä limaa nousee jopa pari päivää kun jollekin altistuu.

En tiedä astmasta yhtikäs mitään, mutta luulisi jotain yleisesti hillitsevää olevan, imee jotain piippua? Mutta siis kaveri mistä keskustelu lähti, niin mulla ei mitään hajua onko astma vai tuberkuloosi vai mikälie. Miten se voi olla joka kerta noin pahana? Eikä muuten mennyt pukkarin kautta, takki naulaan ja menoksi metodilla suoritti.

Mä en pysty mitään hajusteita käyttää. Jos joku on pessyt vaatteensa omolla ja seisoo mun vierellä, mulla lähtee ääni ja tukehdun pari päivää limaan.
Joo lääkettä voi ottaa mutta ei sekään mikään taikalääke ole. Silti se lima nousee.

Joskus joutunut jättää treenit väliin kun pukkarissa joku kumoaa hajustepullon päälleen tai painiessa toinen osapuoli oli aamulla laittanut hajustetta töihin.

Mä en pysty mitään hajusteita käyttää. Jos joku on pessyt vaatteensa omolla ja seisoo mun vierellä, mulla lähtee ääni ja tukehdun pari päivää limaan.
Joo lääkettä voi ottaa mutta ei sekään mikään taikalääke ole. Silti se lima nousee.

Joskus joutunut jättää treenit väliin kun pukkarissa joku kumoaa hajustepullon päälleen tai painiessa toinen osapuoli oli aamulla laittanut hajustetta töihin.
Mun pitää lopettaa huuhteluaineen käyttö, käy jopa omaan nenään.

Vikotilla menny höpötysvaihde silmään

p@sskapuhetta

yksin kotona

maxille kuva osa äänenpianevehleistä

muista kuvassa olevista vehkeistä en tiiä, kenelle

E8943D25-7EEB-4A28-9205-0557A9CAB2E1.jpeg

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom