Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuulokkeista kun oli puhe, niin tilasin ite jossain hetkellisessä mielenhäiriössä eilen nämät: https://www.hifihuone.fi/tuotteet/kuulokkeet/sankakuulokkeet/audeze-lcd-1/

Sattui silmään parin kuukauden ikäiset käytetyt kohtuu hintaan, niin piti ostaa (jos ne nyt oli eilen vielä saatavilla). En minä kuulokkeilla himassa juuri kuuntele, mutta ehkä noille paikka löytyy jostain myöhäistuntien fiilistelyistä tms.

Onko oikeesti loistavat tilat, vai onko vain järkätty jokin tila? T: Taloyhtiön turvallisuuspäällikkö. On meinaan aikamoinen paloriski ettei saa säilytellä missä vaan sille osoitetussa varastossa. Kaikkihan niin tekee, mutta jeesustelen sanomalla, että ei sais! =D
Totta muuten. Enpäs ollut ajatellutkaan asiaa. 😬
Mun mielestä se on asiallinen tila mutta täytyypä kysästä.

Totta muuten. Enpäs ollut ajatellutkaan asiaa. 😬
Mun mielestä se on asiallinen tila mutta täytyypä kysästä.
Aina on helpompi pyytää anteeksi kuin lupa.
Kuinkahan monta taloa on palanut Suomessa viimeisein 50 vuoden aikana kellarissa säilytettyjen renkaiden takia?
Niiden palamisesta tuleva savu se taitaa olla suurin murhe mutta en usko että edes joka vuosi aiheuttaa ongelmia?

Nukuin sentään kahdeksaan tänään.
Kiva kun selkä on niin kipeä ja jumissa ettei pysty pyllyäkään pyyhkimään aamulla. Vähän väliä herää siihen kun tuntuu että reidessä painetta. Vanhuus ei tuu yksin.

Vois mennä aamulenkille jos se siitä asettuisi.

Nukuin sentään kahdeksaan tänään.
Kiva kun selkä on niin kipeä ja jumissa ettei pysty pyllyäkään pyyhkimään aamulla. Vähän väliä herää siihen kun tuntuu että reidessä painetta. Vanhuus ei tuu yksin.

Vois mennä aamulenkille jos se siitä asettuisi.
Eilen mentiin kans saunalla ja zirduladilla. Alkaa jo ärsyttää tä parin kuukauden krooninen niska/hartia jumittelu...

Siinä se virhe sitten tulee ja alat etsimään rengashotellia.
Aina on helpompi pyytää anteeksi kuin lupa.
Eiku ihan vaan vaivihkaa kyselen. 🤭 Ens vkolla on sopivasti hallituksen kokous.

Renkaat ovat olleet siellä jo ennen minua ja ovat varmaan minun jälkeenkin.

Kyl meillä purettiin väestösuojasta "rengashotelli" helvettiin kun tänne muutin, ei tosin minun aloitteesta, mutta ei oikein läpäissyt mitään tarkastuksia moinen.

Lohenpyrstöliitokseen/kiskoon löytynyt hyvä välys. 0,4 mm liukuu iloisesti.

Olisikohan aika nostaa maantiepyörä seinälle. Ei ole tullut mentyä hetkeen.

Kiusallinen etenkin yöllä alkava kutina alkanut vaivaamaan ja ihoon on ilmestynyt omituisia paukamia, toivottavasti selviää mikä kyseessä.

Vituttaa, nukkunut pari yötä todella huonosti kun herännyt helvetinmoiseen kutinaan keskellä yötä. Otin ennen nukkumaanmenoa myös melatoniinin mutta ei nukahtamista helpottavaa vaikutusta.

2020 vuosi ollut varmaan vituttavin vuosi mitä hetkeen muistan.

Back
Ylös Bottom