Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

renkaanvaihdolle hintaa aivan liikaa.

25e on täällä pääkaupunkiseudulla käypä hinta, ihan kortillakin ottavat, eli sisältää jopa alvin.

Täytyy kyllä sanoa, että autohuolien kannalta duunipaikka aivan täydellisessä mestassa, seinän takana autokorjaamo, 25 metriä matkaa renkaanvaihtaja/autopesijälle ja merkkihuoltoon on sellanen 300m matkaa. :-)

Renkaat viel vaihdan itse, vaikka ei se koskaa siel touhutessa tunnu siltä et "säästimpä 25e!" vaan lähinnä vituttaa, mutta se on varmaa sellainen asia että tulee vähä se suomalainen jääräpäisyys esille. Minähän en tästä maksa. Lauantai ja kello edes 20:00 ja ihan valmis menee saunan jälkeen unille.

Hyvä!

Siellä on siis jokaiselle jotakin.
Hyvä valikoima myös tuliaissuklaita, kaffeja ym.

e: siellä paluulaivalla ei sitten ole MITÄÄN tekemistä reiluun vuorokauteen, tai no saunomista, ylensyömistä buffetissa sen 3-4 kertaa ja -juomista.

Renkaat viel vaihdan itse, vaikka ei se koskaa siel touhutessa tunnu siltä et "säästimpä 25e!" vaan lähinnä vituttaa, mutta se on varmaa sellainen asia että tulee vähä se suomalainen jääräpäisyys esille. Minähän en tästä maksa. Lauantai ja kello edes 20:00 ja ihan valmis menee saunan jälkeen unille.
Ite oikeastaan ihan tykkään puuhailla autojen ja mopojen kanssa, niin toi on hauskaa vaan. Vähän myös sellainen, että samalla voisi maksaa jollekin, että vie roskapussin ulos.

Renkaiden vaihto on oikeastaan ihan kiva homma, mutta se säilytys...

Hotelli on hieno keksintö vaikka maksaa oikeastaan ihan helvetisti.

Oiskohan nyt eka kerta tänä vuonna kun maksan niiden vaihtamisesta?
Jotenkin tuntuu että mulla kilahtaa jo siinä kun en tietenkään löydä lukkopulttiin sopivaa avainta jne. shittii.

Saati sitte kun se vitu...himskatin avain hajoaa eikä enää ota kiinni siihen pulttiin...taas.

Ei tarvinnu kuin pihtejä ja vasaraa...ja sitten tilaukseen uus lukkopultti&avainsetti.

#sätänä
Siksi on viisi pulttia että yksi niistä on vain varalla.

säilytys
Taloyhtiössä on loistavat tilat renkaiden säilytykseen. Siksi en vie niitä hotelliin ja siksi myös kiroan asiaa joku syksy ja kevät.
30€ on max mitä maksan vaihdosta ja pesusta. Keväisin ne voisi pestä itse taloyhtiön pesupaikalla mutta syksyllä on jo niin helen kylmä, että siihen ei enää pysty.

Mitähän jos luopuisi sohvasta ja hommaisi tälläisen?

Saati sitte kun se vitu...himskatin avain hajoaa eikä enää ota kiinni siihen pulttiin...taas.

Ei tarvinnu kuin pihtejä ja vasaraa...ja sitten tilaukseen uus lukkopultti&avainsetti.

#sätänä
Sillä mäjenlaisen kärryyn vaihtui normipultit. Taidettiin saada yksi rengas neljästä vaihdettua ja loput kolme ei irronnut, koska lukkopultti rallatteli tyhjää. Voi sitä naurun remakkaa silloin.

Back
Ylös Bottom