Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä olen tähän asti vaihtanut työnantajaa aina kolmen vuoden välein. Vaihdossa palkkaa on tarkistettu myös n. 40 %.

Saapa nähdä nykyisen työn CV-merkinnän kestoa. Saattaa jopa venyä yli kolmoseen, kun ihan mielenkiintoista tiedossa pitkällä tähtäimellä tässä.

Oon ollut reilun 10 vuotta per työpaikka.
Vaihtaessa sain jotain 25% lisää liksaa, nyt on noin 90% tuosta 10v takaisesta (joo, siis 10% vähemmän).

Sattui fb fiidissä tulemaan paikallisen osta&myy palstan ilmoitus.
Kaveri haluaa näistä rahaa ja niin että ostaja käy purkamassa ne, mitähän on mahtanut miettiä? Myös kiire olisi.
katso liitettä 224283

Siis eihän tässä myydä vain keittiön kaappeja vaan elämystä.

E. Ei en ole myyjä.

Minua ei mahdollinen parempi kk-palkka kiinnosta niin paljoa, että olisin valmis vaihtamaan - ja vieläpä pahimmassa tapauksessa luopuaan vapaudesta, johon olen tottunut viimeisen seitsemän vuoden aikana. Minun hommissa "ei työaikaa" ei tarkoita, että panettaisiin jotain 50 h viikkoja, vaan sitä, että tehdään mahdollisimman vähän.
Toki joskus on pidempiä, jopa täysiä päiviä. :rolleyes:
Mutta en kyllä muista milloin olisin tehnyt edes enempää kuin max. n. 30 h viikon. Täydellä palkalla tietysti. Näin säätyy tuntipalkka ihan kohdilleen. Tavoitteena onkin, että työviikko tunneissa maksimissaan 4 päivää.

e. Ja kuten aiemmin todettu, ei paikkakunnalla ole minulle vaihtoehtojakaan, joten nykyistä helppoutta ym. ei napostele vaihtaa sadan kilsan työmatkaan. Eli teen nykyistä niin kauan kuin saan.

huimaa.jpg

Tuli viime kuussa viisi vuotta täyteen nykyisessä paikassa, tosin olen jo toisella kierroksella ko. puljussa. Tuo onkin pisin pestini tähän mennessä.

Onneksi alkoi satamaan juuri kun piti lähteä lenkille. Sohva kutsuu.

Miten hitossa te pystytte tuollaisiin päikkäreihin?
Joskus kun vedin tuplatreeniä ja töitä päälle saatoin nukahtaa puoleksi tunniksi tai kun on kipeänä mutta ei normaalioloissa saa mitenkään unta 6-21 välillä.

Miten hitossa te pystytte tuollaisiin päikkäreihin?
Joskus kun vedin tuplatreeniä ja töitä päälle saatoin nukahtaa puoleksi tunniksi tai kun on kipeänä mutta ei normaalioloissa saa mitenkään unta 6-21 välillä.
Oon usein töiden jälkeen mennyt nukkumaan ja noussut vasta illalla ennen nukkumaanmenoa.

On vaan pakko nukkua.

Jahas, näköjään myös seinä Joki saa PTVtsymin.

imettelen vaan: mistä piisaa asiakkaat

15v sitten,kun muutin #paikkakunnalle täälä taisi olla noin 3 kuntoilusalia + uimahalli
nyt taitaa olla 15

mistähän Minulle löytyisi sohva joka kutsuu?

Back
Ylös Bottom