Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Karttaote ei ollut sieltä vaan Porvoosta, joten olet sitten kairannut itsesi useammankin kunnan paikannimistöön
Varmaan johtui siitä että tuo on sellainen paikka että sieltä voisi käydä eräs seksyvautsibädäng töissä :)
Laitoin vain karttapaikkaan hauksi sexman niin näytti sen.

koko pullo?

koko pullo?
Herr Doktorin suo situs

64Z5ufkd4.jpg

Tätä ei etes suomesta saa

Edelleen jaksaa naurattaa toi suolistoneuvos, mietin että onko gyne sitten joku tohtori tuhero?

Yks kaveri oli joskus menossa pillutohtorille ja toinen taas toosalääkärille.

jokatapauksessa epämiellyttävää on. Minusta siis. Joku toinen voi tykätä. Gynellä käymisestä siis. Nimityksillä ei minulle niin väliä.

Yks kaveri oli joskus menossa pillutohtorille ja toinen taas toosalääkärille.

jokatapauksessa epämiellyttävää on. Minusta siis. Joku toinen voi tykätä. Gynellä käymisestä siis. Nimityksillä ei minulle niin väliä.
En oo kyllä kuullut kenenkään kehuvan että onpa mukava käydä pitkästä aikaa gynellä.

Minua koitetaan houkutella salakavalasti jahtaamaan unelmiani ja aloittaa opinnot joko koodaamisen tai graafisen suunittelun tiimoilla. Mitähän kieliä sitä nykyään tarvitaan jos uraa haluis tehdä? No tietty riippuu lähteekö pelimaailmaan deviksi vai koodaamaan ovikoodeja irma mummolle (ei meidän irma)

Back
Ylös Bottom