Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mitä,kuntit, veikkaisi kuvan jannun pituudeksi, olin todella yllättynyt kun googletin, en kykene uskomaan sitä vieläkään

6b428b1fe6e78621f21f50dcb964310709acec34b4a9bbc9a0408208db487349.jpg

162

Tai vaihetaan sittenkin 157

noin minäkin asian näkisin, googletappa, ei pysty silmä ja aivo ymmärtämään, että se voi olla niin

tai voi kertoakkin
174

Nyt @ prisma.

arttelin, että jos olit siirtynyt torin toiselle puolelle aamiaiselle

Vieläköhän tyypit on huutokaupassa?
Mietin että sellainen Zilin varamoottori ois ihan hauska sisustuselementti tuossa olohuoneessa.
Miksi? Koska mä voin!

tänään on muuten molemmilla silmillä tehtyjen havaintojen mukaan maskien käyttö räjähtänyt #paikkakunnalla

harkitsin jo itsekkin, että pitääkö seuraavalla maitokauppareissulla ostaa kansanmaskeja paketti, jos vaikka joskus tulee tarve

e. ei kai niissä mitään parasta ennen päivää ole?
muita varmuusvälineitä ei kannata ostaa varmuudenvuoksi, kun menevät pannahiset vanhaksi

Minulla oli maski maanantaina, kun ajelin bussilla koronatestiin ja takaisin kotiin. Hyvä olla muutama varalla, jos/kun joutuu uudelleen testattavaksi, niin on ohjeistuksen mukaan testipaikalla.

Kotona lojuttu nyt tunti. Tekemistä: eijjole.

Ehkä menen pelaamaan pleikkarilla tai kattomaan jotain elävää kuvaa..? Tai jos koeponnistais vähän subbaria, lepattaako lahkeet?

Kuulostaa ihan minun päivältä. Skippaan tänään salin ja käyn vain reippaan kävelyn. Olen kuullut et kasvan isommaksi jos en oo aina salilla ni kokeillaan tätä sit.

edit : hetkinen, tarkoittikohan ne että tulen keskivartalo-obeesiksi jos en ole joka päivä salilla...

ei ole vielä osannu päättää alkuillan ohjelmaa

a) polkupyöräilyä
b) kuntoilusalia

Jonkun verran näkee noita maskeja, osa kävelee niin että nenä on näkyvillä jne. Somessa ne ei tajua ettei nää kirurginmaskit suojaa heitä itseään jne.

Eilen salin jälkeen niin himskatin kipeä selkä ettei meinannu päästä käveleen. Joten gaim: negative.

Back
Ylös Bottom