Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joskus aikanaan tuli ihan jengissä pelattua America's Armya. Yks kaveri siihen houkutti mukaan, muita tyypejä en sen kummemmin tuntenu. Oli kyllä hyvä ja realistinen peli, melkoista kyttäilyä välillä. Sitä vissiin käytetään ihan sotilaiden koulutuksessakin ja tosiaan AA itse sen takana. Koin itseni jo silloin yli 10v sitten itseni vähän vanhaksi pelailuihin, olin pelissä Corpral Grandpa. =D Ton jälkeen ei ole oikeen innostanut muu pelailu, ihme leijumista ja epärealistista räiskimistä enimmäkseen mitä noita nykyajan pelejä kattonu. Pitäs hommata kunnon pelikone ja alottaa AA uudestaan. Vai pelaako tota kukaan enää? Viimesin päivitys 2015?

Reidenkoukistajien jumi on jotain ihan legendaarista, sukat sai jalkaan kun röhnötti yläkroppa pöydällä.

Miten voi kolmesta lasillisesta kuohuviiniä tulla krapula 🤪 Olis pitänyt ottaa enemmän.

Minäkin olen joskus pelannut netissä jotain kaksinpeliä, en enää muista mikä se oli
päätarkoitus oli tietysti yrittää saada NAISta -> en saanut
olihan se tietysti jo puoli voittoa, kun pääsi internetissä juttelemaan NAISen kanssa
Tässä on ehkä lähitulevaisuudessa mahdollisuus pelata netissä parinkin naisen kanssa. Juttelemaan voi päästä, ehkä nauramaankin. Muuta ei valitettavasti tarjolla!

Miten voi kolmesta lasillisesta kuohuviiniä tulla krapula 🤪 Olis pitänyt ottaa enemmän.

FB_IMG_1561868466049.webp

Oliko se se Tinder?

#negative

tässä kun Kaurismäki kahveilla tullut notkuttua, nurkkapöydässä, #turvavälit, kuvia ette saa, muistin, että se oli biljardi,

lähes saamiseksi lasken, kun joskus joku vosu tykkäs jutella niin paljon että kumpikaan ei etes yrittäny pussittaa palloa ettei peli lopu #vanhathyvätajat

tämä on tapahtunut luultavasti -00 luvun alkupuoliskolla, olisko suolikakkosneloses voinu olla tommosia pelisättejä? muistaako Jonnet

Tässä on ehkä lähitulevaisuudessa mahdollisuus pelata netissä parinkin naisen kanssa. Juttelemaan voi päästä, ehkä nauramaankin. Muuta ei valitettavasti tarjolla!

ei kyllä tälläikää enää pelkkä juttelemaan pääsy kinosta yhtään, satarosenttinensaantitakuu pitää olla että ryhdyn mihinkään uuteen harrastukseen

tänään vois kyllä ottaa vähän enemmän #epäterveydeksi

kuvia ette saa

Joskus aikanaan tuli ihan jengissä pelattua America's Armya. Yks kaveri siihen houkutti mukaan, muita tyypejä en sen kummemmin tuntenu. Oli kyllä hyvä ja realistinen peli, melkoista kyttäilyä välillä. Sitä vissiin käytetään ihan sotilaiden koulutuksessakin ja tosiaan AA itse sen takana. Koin itseni jo silloin yli 10v sitten itseni vähän vanhaksi pelailuihin, olin pelissä Corpral Grandpa. =D Ton jälkeen ei ole oikeen innostanut muu pelailu, ihme leijumista ja epärealistista räiskimistä enimmäkseen mitä noita nykyajan pelejä kattonu. Pitäs hommata kunnon pelikone ja alottaa AA uudestaan. Vai pelaako tota kukaan enää? Viimesin päivitys 2015?

Joskus 2005 tuli tuota enimmäkseen pelailtua, on mulla tää nykyäänkin ladattuna mutta ei enää oikein uppoa samalla tavalla.

Nuorempana pelien parissa pystyi viettämään tunti tolkulla aikaa, mutta enää ei pysty. Yksin jos pealilee niin max. 1,5 h jaksa ehkä pelailla.

Hetkittäin oli taas tunne ettei tää lipasto valmistu koskaan, ainoastaan kerran joutui purkuhommiin ja sekin oli irtolaatikon kanssa.
Munahommatkin oli mielessä, pohdin asiaa ja nyt voisi olla ensin muna ja sitten kaikki muu rakentuisi sen ympärille.
Pitäsköhän mun mennä ostaa se pallorilli ja maggaraa ny? Sais senkin asian korkattua tässä kämpässä.

Forumin osiolle uskollisesti ja ajankohtaisesti ilmoitan, että kävin äskön vihdin kaatiksella aaa+ radalla fribaamassa ja siihen paskiaiseen meni 3h30min kiertää! Nyt kotona vähän ruokaa ja sitten menen kavereiden kans taloyhtiön kerhotilaan pelaa lautapeliä Gloomhaven, ja siihen on varattu noin 6h aikaa... menee se päivä näinkin!

Forumin osiolle uskollisesti ja ajankohtaisesti ilmoitan, että kävin äskön vihdin kaatiksella aaa+ radalla fribaamassa ja siihen paskiaiseen meni 3h30min kiertää! Nyt kotona vähän ruokaa ja sitten menen kavereiden kans taloyhtiön kerhotilaan pelaa lautapeliä Gloomhaven, ja siihen on varattu noin 6h aikaa... menee se päivä näinkin!
Oliko ruuhkaa?

Saapuuko Siikkeri huutokauppaan masilla?

Näkyy olevan maskipakko, täytyypä muistaa sekin.

Keskiviikon ja torstain sääennuste lupailee sadetta, harmi, olisi nyt vaan tälläinen hieno auringonpaiste niin olisi mukavampaa kierrellä ja ihmetellä.

Back
Ylös Bottom