Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miten pystyy selvinpäin tuollaiseen suoritukseen?
Helposti! Minineliöt levähti hallinnasta...
IMG_20200926_205529.webp

Tänään takapenkillä alkoi 7 vuotias hoilaamaan tätä, oli taas pokassa pitämistä. Laulukuoroon yhtyi toinen mukelo niin sen mutsi oli että mitä helvettiä te oikein laulatte 😆

View: https://www.youtube.com/watch?v=taQvvuQD8DM

Oli samaa "hauskaa" laulua tuossa jokunen aika sitten takapenkkiläisillä.

Itsellä ei sinänsä ollut pokassa pitelemistä, kun ei nyt niin hauska ollut omaan mieleen. Mutta tokasin kyllä, että jos laulu jatkuu, niin tästä on uimarannalle matkaa useampi kilometri. Saa päättää itse käveleekö vai istuuko kyydissä.

Oli samaa "hauskaa" laulua tuossa jokunen aika sitten takapenkkiläisillä.

Itsellä ei sinänsä ollut pokassa pitelemistä, kun ei nyt niin hauska ollut omaan mieleen. Mutta tokasin kyllä, että jos laulu jatkuu, niin tästä on uimarannalle matkaa useampi kilometri. Saa päättää itse käveleekö vai istuuko kyydissä.
Kun ei omia muksuja niin ei voi oikein samalla tavalla ojentaa.
Toisaalta oma 11v hoilottaa ihan samaa niin ei jaksanut kuin nauraa.

Hyi vit. Kävin kilometrin lenkin mettäsä, kaks pyytä ja yks teeri kävi näkösällä vaa ei päässyt ampumaan. Vaan annapa kun otin lenkin jälkeen kuoritakin pois, aluspaidassa oli kiinni varmaan sata hirvikärpästä.

On ne perkeleen olentoja ja sikiää nykyisin noin paljon. Lenkin aikanakin poistin ehkä 20 hiuksien ja parran seasta.

Ei kai nyt kukaan kestä sitä selvinpäin 😳
Vesipullot mukaan.

Siellä tulee itselle aina jumalaton hiki, kun ramppaa sen 2 h samat reitit kun mukulat.

Immisiltä lapsia lukuunottamatta valtaosalta puuttuu kyky laittaa itsensä likoon. Niinpä sitten muut aikuiset istuu luuri kädessään alhaalla, kun lapsi huutaa jostain putken päästä äitiltä tai isiltä huomioo. Itse siellä ainakin juoksen meneen ja pää hakkaa kattoo. :ROFLMAO:

Ilmaista huvia itselle. Eivät kerran ota aikuisista rahaa.

Back
Ylös Bottom