Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mediaalisen kubitaalilaskimon

Piti ihan guuglettaa mikä vi...himskatti tuo on. Se on se minkä olen katkonut kymmeniltä ihmisiltä, paskiainen on aina just eikä melkein tiellä kun pitäs korjata hauvvis paikoilleen.

e: löytyi kyllä useampaa mielipidettäkin mikä letku tuolla nimellä kulkee, no aivan sama

Viimeksi muokattu:
Tämä nyt ei tänne ehkä kuulu, mutta kävin eilen kyykkäämässä.
Reilu vuosi sitten leikattu polvi ja painot ollu enemmän satujumppatasoa. Nyt aattelin kokeilla voimailua ja uskalsin laittaa enemmän painoa. Kaukana mennään siitä, mihin aikanaan päästy, mutta jäi kuitenkin hyvä mieli.

Tämä nyt ei tänne ehkä kuulu, mutta kävin eilen kyykkäämässä.
Reilu vuosi sitten leikattu polvi ja painot ollu enemmän satujumppatasoa. Nyt aattelin kokeilla voimailua ja uskalsin laittaa enemmän painoa. Kaukana mennään siitä, mihin aikanaan päästy, mutta jäi kuitenkin hyvä mieli.
Nyt menee ot puolelle tosiaan mutta kun kerran aloititi...
Mulla puoli vuotta kyykkäilystä ja tässä viimeaikoina miettinyt kuinka infernaalinen tuska mahtaa olla seuraavan viikon koivissa jos ja kun pääsee kyykkimään.
"mä vedän ihan vaan kaksi kevyttä sarjaa" Nii varmaa...

Liikenteestä semmonen tieto että kettu ylitti tien.
Illalla näin kanssa ketun kun olin kääntymässä risteyksestä. Tuijotti tiukasti minua ja kun olin mennyt siitä ohi niin jolkotteli rauhaksiin tien yli.

@Sylverö Miten se rautamehu sopi mahalle?
Ostin sitä suusuihketta ja siinä on tosiaan hyvin vähän rautaa.
Täällä menee päivässä 2x50mg rautatabletteja. Kaksi pienempää annosta (eri aikoihin) yhden 100mg:n sijaan, että maha kestäisi paremmin. Silti vaihtoehdot tervetulleita.

Olo on hieman parantunut mutta yleisesti; edelleen aivan veto pois, väsynyt jatkuvasti.
Tämän viikon vapaa-aika on mennyt Le Bureaun kolmannen kauden katsomiseen, mikä on itselleni erittäin epätyypillistä ajankäyttöä. (Vaikka sarja hyvä onkin!)

Viimeksi muokattu:
Nooh, itsellähän punttien tosissaan kolistelu loppui vuosia sitten. Pakkis silti jäi ja hyvä niin. Ei kaiken tartte aina olla niin saatanan vakavaa. Nykyään pappajumppaa jos sitäkään

En tiedä millä merkillä oot aiemmin kirjoitellut, jos olet, mutta pääasia lienee että jollain tasolla samanhenkiset ihmiset on tänne aikanaan ajautuneet kiinnostuksesta aihepiiriin. Ei kai sitä murossakaan vain koneista jauheta?

Aivan, osio on "Offtopic" ja sieltä viel "Yleinen keskustelu" niin on se kumma jos ei "saa" jutella ihan mistä vaan muusta kuin salista. Tietty en itse niin noita salikeskusteluja enää seuraa niin tiedä onko sitten kaiken maailman dosentit© vallannut myös ne osiot =D

Itse innostuin tekee jalkatreenin maanantaina, oikeen sellasen hemmetin kovan pitkästä aikaa, perjantaina (eilen) pystyin jo kävelee normaalisti! Eli olisko tänää sit uusiks? 260kg SJMV pyllistyksiä vipuvarsihackissa, cant wait.

@Sylverö Miten se rautamehu sopi mahalle?

Rautamehu ei ole aiheuttanut mitään oiretta. Hörppään sitä ohjeen mukaan kahdesti päivässä. Mukaan voisin ottaa tuon suusuihkeen.

Minä kävin eilen joogassa opettelemassa hengittämistä ja oman kehon arvostamista. Rakastan siis pömppämahaani! Se saakin iltapäivällä lisää täytettä kissavainaan muistoaterialla. Huomenna on salipäivä, jos pää ei ole pipi.

Back
Ylös Bottom