Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä koitan olla reipas ja yritän aamulla salille. Enpä muista koska olen viimeksi ollut lauantainaamuna salilla.

Tänään tehtiin pieni toimenpide privaatissa. Täytyy olla varovainen, että ei tikit repeä.

Lääkäri oli aika merkillinen. "Harrastatko pyöräilyä?" Uteli myös missä olen töissä. "Joo, siellä me ollaan nähty.".

0BDE92BD-8FDE-4898-A2A8-BAE13A962B0F.webp

Kyllä siihen oleskelu/yöpymistilan puolelle joku semmonen varmaan tuleekin.

Tehtiin muuten enon saunaan epoksivalusta lattia. Ei paljoa tullut vuotokohtia tai tartenu erikseen alkaa laatottelemaan. Tuohonhan voi alle heittää vaikka tyränkiä ja vahvikkeeksi massaan verkon ja pistää vielä puhallushiekkaa pintaan.
Voishan sen pohjan kai tehdä lasikuidustakin ja päällystää.

Tehtiin muuten enon saunaan epoksivalusta lattia. Ei paljoa tullut vuotokohtia tai tartenu erikseen alkaa laatottelemaan. Tuohonhan voi alle heittää vaikka tyränkiä ja vahvikkeeksi massaan verkon ja pistää vielä puhallushiekkaa pintaan.
Hiittiksellä tais olla luxus mielessä ja aito laatoitus.
Muutenhan oisi homma ylivoimaisesti helpoin suorittaa kosteantilan muovimatolla eikä mitään muuta kannattaisi edes miettiä siihen.

Täytyypä tutustua aiheeseen.

Meneekö tommosessa valuhommassa minkä verran keskiolutta per neliömetri?

Huomenna saunailtaa.. muutaman viikon sisään ollu kaks niin karmeeta rapelia, että vielä hetki sitten mietin, että jos olis zero-linjalla huomenna.

Nyt kun olen vähän vanhempi ja viisaampi kuin hetki sitten, niin tajusin miten naurettava ajatus.

Täydet.

Täytyypä tutustua aiheeseen.

Meneekö tommosessa valuhommassa minkä verran keskiolutta per neliömetri?

Ei siinä montaa kerkeä ottamaan. Sikäli edukkaampi vaihtoehto kuin tehdä pullot pystyyn ja betoni niiden päälle-rakenne.

Oikeastaan pitäis varmaan jossain vaiheessa kokeilla miten onnistuu tehdä muoto eps-levyyn kovertamalla ja siihen hartsit päälle.

Ei siinä montaa kerkeä ottamaan. Sikäli edukkaampi vaihtoehto kuin tehdä pullot pystyyn ja betoni niiden päälle-rakenne.

Oikeastaan pitäis varmaan jossain vaiheessa kokeilla miten onnistuu tehdä muoto eps-levyyn kovertamalla ja siihen hartsit päälle.
Niin siis toi on tavaraa josta pystyy tekemään vähän paksummankin valun?
Epoksilla on pinnoitettu lattioita mut sehän on enemmänkin vähän kuin maali.

e: soitan sulle

Back
Ylös Bottom