Kyllä! Selvisin pois töistä, ansaitsee tuuletuksen sekin. Nyt ei ollu sovittuna mitään minua koskevaa tämän voiton osalta. Onneksi!KuPS voitti ja @Kajsna tuulettaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä! Selvisin pois töistä, ansaitsee tuuletuksen sekin. Nyt ei ollu sovittuna mitään minua koskevaa tämän voiton osalta. Onneksi!KuPS voitti ja @Kajsna tuulettaa
Ja minä siellä, vielä viikon.Siellä on Liipola.
Vaneri metallirungon päällä varmaan järkevin.Hei @doownek
Millainen pohjarakenne kuorma-auton unpikorissa on?
Lattia vaneria tms? Sen alla jonkunlainen metallirunko?
Eikä muutenkaan kannata syödä. Siihenhän kuolee.
Ei saa lakritsia sotkea makeaan pullaan/jäätelöön. Hyi. Yök.
Niin siis tarkoitus oli kysyä millainen niissä on.Ja minä siellä, vielä viikon.
Vaneri metallirungon päällä varmaan järkevin.
Eikä muutenkaan kannata syödä. Siihenhän kuolee.
![]()
Mies söi liikaa lakritsia ja kuoli
Kuoleman syynä oli lakritsin luontainen makeutusaine, glykyrritsiini, joka voi aiheuttaa monenmoisia terveysongelmia.www.is.fi
Laita muovimatto, säästää aikaa, rahaa ja painoa vitusti.Niin siis tarkoitus oli kysyä millainen niissä on.
Lähinnä se lattian jäykkyys kiinnostaa, jos siihen tekee 50mm kevytbetoni valun, pintaan tasoite ja vedeneriste. Lopuksi laatoitus. Kaadot ja lattiakaivo tietysti myös.
Se alla oleva lattia ei sais hirveesti elää.
Sori, mutta nyt vaikuttaa kyllä.vähvasti siltä, ettei oo hajuakaan siitä mitä ollaan tekemässä, ku mietitään kivitalon rakenteita kutukoppiin. Se 8x8 MAN on varmaan ihan ok alusta, niin ei (ehkä) lopu kantavuus kesken siellä alkusiirtymällä.Niin siis tarkoitus oli kysyä millainen niissä on.
Lähinnä se lattian jäykkyys kiinnostaa, jos siihen tekee 50mm kevytbetoni valun, pintaan tasoite ja vedeneriste. Lopuksi laatoitus. Kaadot ja lattiakaivo tietysti myös.
Se alla oleva lattia ei sais hirveesti elää.
Näyttää siltä että voi näkö mennä...
Olispa ihmisillekin tuollaista. Tulis sellainen hylkivä pinta, että mikään ei tuntuisi miltään.
Mietin kyllä sitäkin, siinä on vaan se kaatojen teko aika värkkäämistä.Laita muovimatto, säästää aikaa, rahaa ja painoa vitusti.
Joku 3-4m2 tuota styroksibetonia ei paina juuri mitään.Sori, mutta nyt vaikuttaa kyllä.vähvasti siltä, ettei oo hajuakaan siitä mitä ollaan tekemässä, ku mietitään kivitalon rakenteita kutukoppiin. Se 8x8 MAN on varmaan ihan ok alusta, niin ei (ehkä) lopu kantavuus kesken siellä alkusiirtymällä.
Vanerilla, tai jollain nykyaikaisella märkätilalevyllä, lähtisin ite liikenteeseen.Vaneri metallirungon päällä varmaan järkevin.
Styroksibetonia, kuulostaa vielä hauraammalta ku peruskura, en tiiä.Joku 3-4m2 tuota styroksibetonia ei paina juuri mitään.
Jos on parempia ideoita märkätilan toteuttamiseen niin olisi mukava kuulla niitä.