Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sittenhän sitä olis aikaa miettiä. Myy ihmeessä. Minä ainakin myisin.Mä olen miettinyt kanssa mitä uutta keksisi.
Pohtinut että vois myydä virman pois jos joku maksaisi tarpeeksi, tosin ois syytä nopsaan keksiä jotain tekemistä koska maksa saattaisi sanoa poks jos liikaa vapaa-aikaa.
Miten, jotenkin tulee tämä mieleen.Lekasta tilasin särmän villakangastakin, on hyvän tuntuinen.
Vois alkaa rattopojaksi mutta sitten taas täytys pitää kunnosta huolta ja lopettaa dokaaminen jne.Sittenhän sitä olis aikaa miettiä. Myy ihmeessä. Minä ainakin myisin.
E. Oletko harkinnut alkaa rattopojaksi?
Herr Doktoria veikkaisin ihan ensimmäisenä, tosin melkoista höpinää siltäkin suunnalta välillä tulee.
Ite taas vaihdoin sossupuolelta pois ja opiskelin uuden ammatin, päivääkään en ole katunut. Ihmisten kanssa työskentely ei ollut oma juttu ja nyt jo vähän ihmetyttää miten sinne aikanaan on edes lähtenyt.
Nyt on ammatti, jossa viihdyn ja palkkakin on huomattavasti parempi vaikka amk vaihtui amikseen.
Tuo on sellanen ala, että on pakko tehdä tunteella, ei ole kenekään edun mukaista tehdä vasten omaa luontoa.
Arvostan, että koet tehneesi oikean päätöksen!
Futeri sano että ala rattopojaksi. Ei sanonu, että laadukkaaksi rattopojaksi. Voit dokaa ja haista pierulta niinku ennenkin.Vois alkaa rattopojaksi mutta sitten taas täytys pitää kunnosta huolta ja lopettaa dokaaminen jne.
Lisäksi mun motto noissa hommissa pitäs varmaan vaihtaa eli: Pääasia että molemmat nauttii, mies ja muna.
Olen aika epävarman ja kivikkoisen lapsuuden ja nuoruuden kulkenut mitä tulee ammatinvalintaan lapsena ammattitoiveet vaihtuivat tiuhaan tahtiin milloin halusin olla paperimies, milloin autokorjaaja tai poliisi.
Yläasteellakin oli vaikea miettiä mitä haluaa tehdä päädyin aluksi kone- ja metallialalle josta sitten vaihdoin opiskelemaan liiketaloutta ja suoritin perustutkinnon sitä kautta sen jälkeen on tullut tehtyä yhtä jos toista hetken olin rakennushommissa ja toisinaan hyllyttäjänä.
Mutta kaikki tekemäni on silti kasvattanut ja antanut elämääni perspektiiviä joltain osin. Mutta on toki hienoa että on löytynyt oikea ala missä mahdollista tehdä monenlaisten ihmisten kanssa töitä.
enkä ole käyny puntarillakaan aikoihin, en tiedä edes olenko tulossa milloinkaan isoksi
Hah, yläsaste ei käryä mitä tehdä -> lukio. Edelleenkään ei käryä mitä tehdä mutta paskat paperit niin ei päässy ku AMK.
Pahoittelen hieman väärää tietoa, on noita myyty 28k hintaan.And special price only for you is...?
mikähän ammatti olisi mitä itse tekisi isona
voi olla, että kuolo korjaa ennen kun tuo selviää itselle
koskaan ei ole ollut asiasta minkäänlaista käsitystä
enkä ole käyny puntarillakaan aikoihin, en tiedä edes olenko tulossa milloinkaan isoksi
Työskentelen pääosin lasten parissa ja voin todeta että olen aika huono lasten kanssa toki nuoretkin ovat haastavia toisinaan riippuu hyvin paljon ihmisestä.
Pohdin joskus tässäkin ketjussa vaihtaisko paikkaa mutta loppujen lopuksi päätin jatkaa kun tarve on ja olisi ihan kiva pitää kesälomaakin ensi vuonna.
Sosiaali- ja terveysalalle kouluttautuminen on kuitenkin ollut elämässäni oikea päätös, alalla pääsee näkemään paljon erilaisia asioita ja lähärin tutkinnollakin pääsee työskentelemään monenlaisten ihmisten kanssa. Mulla on elämässä yksi lifegoal suorittaa joskus vielä amk tutkinto.
Allekirjoitan täysinnaisvaltaisissa työpaikoissa työskentely on ihan oikeasti tosi paskaa välillä.