Oikein hyvä tuokin!Kajsna on kunnolla kipittänyt.
Minulla taas kolme annosta omenakaurapaistosta jäätelöllä, kaksi munkkia. Ei niin reipas päivä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oikein hyvä tuokin!Kajsna on kunnolla kipittänyt.
Minulla taas kolme annosta omenakaurapaistosta jäätelöllä, kaksi munkkia. Ei niin reipas päivä.
3 levyä Fazerin sinistä voit syödä nyt huoletta, ja vähän enemmänkin.3752 kcal
On se nykyään karmeaa. Epäilen että monella on muotoilevia alushousuja jne maha ja perse passeliin muotoon.
Muulla ei voi selittää sitä että sellasilla vähän pullukoillakin on niin jäätävän nätit hanurit.
Onko se saanu furminaattorista vai mitä siellä touhutaan?

Komeasti paskana. Mulla meni viikko sitten julmetun iso sepelin pala renkaasta läpi mökkitiellä ja särki kudokset niin ettei paikata voinut.Oli jokunen aika sitten puhetta ketjussa, kun nykyään osassa autoja tulee paikkapullo ja kompura, eikä vararengasta.
Kyllä olisi ollut show, jos ei olisi ollut vararengasta. Mieltä lämmitti lopuksi, kun sai vararenkaan paineet tarkistaa akkukompuralla.
katso liitettä 220778
Se mitä tapahtu, ei kuvan palaa. Suoraan ajosta pääsi rengashommiin.
Voipi olla tuossakin ollut vaikka jotain tiellä joka hajottanut kudokset. Rotvalliinkaan en pahemmin ole kylkeä hinkannut.Komeasti paskana. Mulla meni viikko sitten julmetun iso sepelin pala renkaasta läpi mökkitiellä ja särki kudokset niin ettei paikata voinut.
Onhan silti villasukat vedetty pitkiksi sääriin?Kauppojen kiertelyä Kuopijon keskustassa. Laitoin siistit vaatteet päälle sekä ripsiväriä! Asiallisuusaste 8,5/10.
Ei ole, jäi villasukat laittamatta, vaikka aamulla jalassa olikin.Onhan silti villasukat vedetty pitkiksi sääriin?
Haluan lähteä nyt kajsnan kanssa lenkille