Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joku aamulla autoillut paikallisen kaatopaikan pienjäteasemalla...
1599463665276.webp

Ne ol niitä aikoja, kun pakkiksella jengi järjesti vielä miittejä ja niihin vielä jopa osallistui porukkaa useampi kymmenen.

Nythän tästä on tullut ehkä enemmän kaupallinen alusta ja porukkakaan enään miittaile.

Minäkin olen piipahtanut,junalla, sicin allasmiiteissä

Ilmeisen mieleenpainuva henkilöhahmo kun näin pitkän ajan jälkeen aiheuttaa yleisen kohahduksen täällä?

Kyllä, painuu mieleen luonnostaan. Miitissä tai parissa olen aikanaan ko. henkilöön joskus törmännyt ja se oli suorastaan pelottava kokemus, positiivisella tavalla. Ei varmaan tuolla bb-porukassakaan hirveästi vetäydy takavasemmalle pyytelemään anteeksi että on olemassa.

Kyllä, painuu mieleen luonnostaan. Miitissä tai parissa olen aikanaan ko. henkilöön joskus törmännyt ja se oli suorastaan pelottava kokemus, positiivisella tavalla. Ei varmaan tuolla bb-porukassakaan hirveästi vetäydy takavasemmalle pyytelemään anteeksi että on olemassa.
Sellaisia ne Paulat taitaa olla? :LOL:

Back
Ylös Bottom