Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täytyy pohtia.
Eihän nuo helppoja paikkoja välttämättä ole. Tai paljon muuttujia kuitenkin. Toki puoli vuotta kokemusta valmistumisen jälkeen on kohtuu vähän, että sen puolesta kokemus tekee vielä hyvää paikasta kuin paikasta, mutta eihän mikään estä hakemasta kokemusta muualtakin, jos tuntuu, että duunia löytyy.

Pitäs ite laittaa kohta päivän askareet pakettiin ja kone kii.. menny taas mm. tälle palstalle vähän turhaan tehokasta työaikaa :D Mutta oon kyllä saanu ihan aikaankin työmaalla!

Eihän nuo helppoja paikkoja välttämättä ole. Tai paljon muuttujia kuitenkin. Toki puoli vuotta kokemusta valmistumisen jälkeen on kohtuu vähän, että sen puolesta kokemus tekee vielä hyvää paikasta kuin paikasta, mutta eihän mikään estä hakemasta kokemusta muualtakin, jos tuntuu, että duunia löytyy.

Pitäs ite laittaa kohta päivän askareet pakettiin ja kone kii.. menny taas mm. tälle palstalle vähän turhaan tehokasta työaikaa :D Mutta oon kyllä saanu ihan aikaankin työmaalla!
Ja hakisin jokatapauksessa jo muita hommia jos kerran ei ole varmuutta tämän jatkumisesta.
Lisäksi jos tulee kysymys hommien jatkumisesta niin voi pienen valkoisen heittää ellei ole jo saanut muiden paikkojen kiinnostuksesta kun ei ole ollut varma nykyisen jatkosta.
Ei kannata tuudittautua siihen että heti löytyy ja paras meriitti ikinä on hakea uutta työpaikkaa silloin kun on töissä koska kaikki parhaat työntekijät on töissä eikä työttömänä.

”
Venäjän ulkomaantiedustelu SVR:n johtaja Sergei Naryshkinin mukaan ei voida sulkea pois, että oppositiovaikuttaja AlekseiNavalnyin myrkytys oli läntisten tiedustelupalvelujen provokaatio. ”

”
Venäjän ulkomaantiedustelu SVR:n johtaja Sergei Naryshkinin mukaan ei voida sulkea pois, että oppositiovaikuttaja AlekseiNavalnyin myrkytys oli läntisten tiedustelupalvelujen provokaatio. ”

Hyvää työtä CIA:n pojilta, uusia pakotteita, nordstream putki pysähtyy ja Eurooppa ostaa kaasun USA:sta. =D

Työmaalla tänään klassinen vasaralla peukaloon.
Kyllä teki höpöä.

Nää on näitä mitä jokaisen pitää kokea, itse vetäsin kerran villaveitsellä sormeen, töhö.

Vedin käteen, höhö.

E. Vieläkö kundeilla on ongelmia näppäimistön kanssa, hajoan kohta.

Näppäimistö: not, nykyläppärin track pad: jep.

Tää tekee ihan mitä sattuu ja raahailee tavaraa paikasta toiseen, kun koittaa vaan liikutella kursoria. Kaks kertaa oon nyt tilannu uuden läppärin ja toinenkin kerta män vituiks, kun kestäis toimitus toista kuukautta Dustinilla.

Joo nää on näitä, olen toki tehnyt tässä nykyisessä opiskelija aikoina hommia lähinnä viikonloppuja ja koulun loma-aikoina jo ennen valmistumista. Onhan tässä asioita jotka kismittää, kun jos täysin nauttisin niin tuskin pohtisin paikan vaihtoa. Teen yksityisellä puolella hommia siinä mielessä menisin mieluusti kunnalliselle puolelle niin näkisin sen eron.

Nää on näitä mitä jokaisen pitää kokea, itse vetäsin kerran villaveitsellä sormeen, töhö.

Vedin käteen, höhö.

Minä oon lyöny itteä vasaralla päähän ja heittänyt golfpallolla otsaan.

Minä oon lyöny itteä vasaralla päähän ja heittänyt golfpallolla otsaan.

Minä olen piikittänyy itseäni sormeen, monesti. Polttanu sähköveihtellä sormeen, ainakin pari kertaa. Neulanpistoja en edes jaksa laskea. Ja tietenkin roiskinut verta munaan, silmä.

Melkosta haipakkaa jenkkipörssissä nasdaq melkeen -5% tais olla pahimmillaan. Tiedä vaikka pahenis loppuiltaa kohden. Veikkaan: ei. Huikea lukema kun maailman parhaat firmat keskimäärin laskee tuon verran. Puhutaan varmaan jotain 1000 miljardia+ pois päivässä markkina-arvoista?:unsure: En tiedä onko jotain uutista taustalla vai järjettömän nousun vaan pakko vetäytyä välillä.

Suosittelen @Kajsna n etävastaanottoa. Saat muutaman viikon saikkua, parasetamolia ja pepantteenia sekä terapeuttista keskustelua :unsure:
Juurikin näin!

Olisin kaivannut itse terapiaa, kun väänsin 1,5 työpäivää kadonneista ylityötunneista. Mutta sainpahan tunnit takasin!
Meinasi mennä tunteisiin, kun sanottiin, ettei näissä oo mitää ongelmaa, koska maanantain saldo ja tiistain saldo ok suheessa sillo tehtyihin tunteihin. Jostakin oli vaan mystisesti kadonnut 18 tuntia töitä tiistain aikana :ROFLMAO:

Back
Ylös Bottom