Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Terveisiä työ maalta.

GnIaz9ZQq.jpg

Laatikko kaljaa sille joka arvaa anturin hinnan 20e tarkkuudella.

Jotkut voisi hieman arvioida riskiä kannattaako pilkillä riehua noin lähellä toisten autoja.
Kun ei edes olisi pakko.

Liitteet

• 20200831_090153.webp
    20200831_090153.webp
    77,3 KB · Katsottu: 121
Vituttaa katella nysvääviä ihmisiä, miksei voi suorittaa hommaansa ja lähtee vittuun?
Olen työmaalla missä on monta eri toimijaa mutta yhdet urpot tukkii koko paikan kun pitää vain suunnitella eikä toimi.

Vapaapäivä. Ei kyllä oikein tunnu siltä kun joutuu kantamaan tuota holterlaitetta koko päivän. Onneksi vaan päivän eikä sentään seitsemää..

Pyöräilin sairaalasta suoraan Tammelantorille katsomaan, josko näkyisi tuttuja taksikuskeja, mutta ei näkynyt. Kovin oli hiljaista sielläkin.

Vieläkö Manic Street Preachersia soitetaan radiossa..? Tuli vahva nostalgiatrippi, kun olkkarista pärähtää tää "If you tolerate this. then your children will be next...". Oon varmaan joskus nähny nää livenäkin. En kyllä erityisemmin välitä bändistä.

Oli niin kiireinen aamu töissä, että pääsin lähtemään ruokikselle tunnin myöhemmin kuin tavallisesti.
Taukohuoneeseen päästyä selvisi, että joku pahasti nälkää nähnyt oli syönyt mun evään.
Pitänee alkaa kirjoittamaan niihin nimi päälle.

Työkaverilla on kahdelta läksiäiskahvit. Toivottavasti siellä on kakkua...

Back
Ylös Bottom