Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Syksy TV = Mästersef austraaalia
Kaikki jo katsottu Ruudusta mutta tuota loppua katsella huomasin, ettei oikeastaan edes haittaa satunnaiset uudelleen katsomiset. Niin leppoisa sarja.

Viimeksi muokattu:
Pitäs itekin miettiä jotain rillattavaa viikonloppua varten. Onkohan ne tomahawkit mistään kotoisin..?

Tai sitten grillaan vaan Roinilan juustochilimakkarat plus kasslerit. Emäntä haluaa sit jotkut juustot ja kasvikset päälle.

Katselin netflixistä operation odessa pätkän jossa jätkät yrittää ostaa neukkulasta sukellusvenee kolumbiaan.
Aikanaan tuli touhuttua idänmiesten kanssa siihen malliin ettei mulla ole Venäjälle asiaa. Varmaan mielellään ottaa sinne mutta takaisin tulo voi olla niin ja näin.
Vituttaa jälkeenpäin kun ei olllut munaa tehdä aivan päättömiä diilejä niinkuin jotkut teki, niitä olisi ollut kiva muistella sitten joskus. Vaikka joku autokuormallinen kalashnikoveja ois ollut kova juttu.

Katselin netflixistä operation odessa pätkän jossa jätkät yrittää ostaa neukkulasta sukellusvenee kolumbiaan.
Aikanaan tuli touhuttua idänmiesten kanssa siihen malliin ettei mulla ole Venäjälle asiaa. Varmaan mielellään ottaa sinne mutta takaisin tulo voi olla niin ja näin.
Vituttaa jälkeenpäin kun ei olllut munaa tehdä aivan päättömiä diilejä niinkuin jotkut teki, niitä olisi ollut kiva muistella sitten joskus. Vaikka joku autokuormallinen kalashnikoveja ois ollut kova juttu.
Alkoi kiinnostamaan, miten olet saanut suututettua Iivanat?

Alkoi kiinnostamaan, miten olet saanut suututettua Iivanat?
En nyt viitsi kaikkea kertoa mutta nuorempana ei paljon miettinyt mihin lähtee mukaan ja sanotaanko näin että oli eräänlainen yhteistyöyritys iivanoiden kanssa.
Näiden ns. tekijämiesten eli yhteistyökumppaneiden kanssa ei ollut eikä ole vieläkään mitään ongelmia mutta uskokaa tai älkää minä aivan täysin viattomana jouduin heidän oikeuslaitoksen hampaisiin. Sieltä tuli helvetin pitkään niin läpeensä leimattua paperia että jopa minä 7 vuoden venäjän opiskelulla ymmärsin että ovat perin vihaisia ja pyytävät mitä ystävällisemmin saapumaan paikalliseen rosikseen. Tosin ongelma oli siinäkin että käsittelyt oli ehtineet jo menemään. Totesin että ei taida sitten enää maksaa vaivaa. Asiaa tarkemmin pohdittuani tullut siihen tulokseen että taitaa olla parempi etten jatkossakaan mene sinne.

Back
Ylös Bottom