Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

E. Rehellisyyden nimissä, en muista onko ennen eilistä millään Islay-pullolla käyty kevään jälkeen.Kesällä itselle viskeistä toimii kevyemmät ja makeemmat, esim. Dalwhinnie, Cardhu ja eritoten sherrytynnyrissä uitettu Glenfarclas 15/12 ja ehkä näitäkin enemmån makeahkot tummat rommit.
Mulla oli kyyppariaikaan pitkään kausi, että metsästin pelkästään noita sherrytynnyrikypsytettyä. Sitten jossain kohtaa sherrytynnyrin maku rupesi vaan tökkimään ja palasin takaisin vanhaan.

Islayn viskeistä toimii parhaiten sellaiset vähän makeaan kallellaan olevat, usein vähän iäkkäämmät lämpimän savuiset viskit, mutta en muista nyt mitään hyvää esimerkkiä. Joku vähän iäkkäämpi Laphroaigin viski oli pirun hyvä (ja kallis), minkä tuttujen ravintolassa viimeksi nappasin.

Highlandin viskeistä Highland Park (useammat pullotteet) on aika perusvarma.

Viimeksi muokattu:
Nainen aikoinaan kysy, että ostasinko kaupasta samalla kuun kiertoon liittyviä varusteita, kun hän unohti. Sanoin että en osta, enkä ikinä tule ostamaan, että tässä menee hyvinkin selkeä raja. Sano sitten selvä ymmärrän ja hän ei osta mulle ikinä kaljaa. Näillä mennään ja ihan hyvin toiminu, kun harvemmin sitä kaljaa kuitenkaan itse unohtaa ostaa. =D

Ei se kaupan kassa luule, et sä niitä itelles ostat, älä huoli.

Mitähän sitä puuhailis?

Ajattelin mennä katselemaan heloja. Ja kaikkea muutakin.

Vähän jäi unet kyllä vajaiksi. Toinen kissa tuli hakemaan läheisyyttä joskus ennen seiskaa ja hetken päästä puklas.

No, kohta heittämään ja nukkuu ens yönä enemmän.

Mitähän sitä puuhailis?
Tänään jo;
HAJaBCt.png

✅

Kraziin vois vielä itse virittää valopanelin mutta epäilen ettei syttyisi jos udiin moista virittäisi, paitsi jos tekisi perinteisen "akku-katkaisin-laite-maa" kytkennän.
Tiedän yhden tapauksen jossa oli webastoa viritelty väylätekniikkaa omaavaan autoon ihan abikoilla.

Ei ollut toiminut hehe.

Mutta omat kytkennät onnistui, nyt ei tarvitse Joxun ryhtyä lettuhommiin pimeässä.

Ajattelin mennä katselemaan heloja. Ja kaikkea muutakin.

Mökki tossa melkein vieressä joten usein tulee vierailtua.
Hienoja natsiveitsiä monesti kuolannut mutta ei ole tullut ostettua, en tiiä onko olleet rihkamaa vai aitoa shittiä.

onko tohtori tänään passissa? sataako?

olen vielä sohvalla, mutta motorsporthousuja kovaa vetämässä jalkaan (farmarin housut,tietysti,mustat,levikset)

ja jää

ja tuo hupi kustantaa noin 12k - 35k$
kova sekuntihinta

Back
Ylös Bottom