Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Projekti etenee. Hitaasti.

apteekkari02.webp

Mulla on ollu projektina yhden työkalulaatikon perkaaminen&järjestäminen. Laatikko on ollu kuistilla semmosen 1,5kk odottamassa projektin etenemistä laatikon siirtoa pidemmälle.

On muuten viinanhimo kadonnut. En tiedä milloin ja minne. Vimeksi taisin ryypätä vuosi sitten ja sekin oli puoli vahinko. Viime aikoina olen kuitenkin potenut kummallista nuuskanhimoa. Mistähän se mahtaa johtua? Olen yleensä satunnainen tuubikäyttäjä. Otan Ruotsista yhden tuubillisen tuliaiseksi. Sitten imeskelen sen ahneesti loppuun. Sitten kärsin viikon ja unohdan koko jutun, kunnes tulee taas asiaa Ruotsiin. Nyt kun sinne ei pääsekään niin mielessä on alkanut kummitella. Miten ihanaa olisikaan ladata posket täyteen märkää löössiä ja kellahtaa pihakeinuun ratkomaan unversumin arvoituksia. Mikähän siinä on, ettei ikinä tee erityisesti mieli lähteä Ruotsiin, mutta sitten kun sinne ei voi mennä niin johan himottaisi?

On muuten viinanhimo kadonnut. En tiedä milloin ja minne. Vimeksi taisin ryypätä vuosi sitten ja sekin oli puoli vahinko. Viime aikoina olen kuitenkin potenut kummallista nuuskanhimoa. Mistähän se mahtaa johtua? Olen yleensä satunnainen tuubikäyttäjä. Otan Ruotsista yhden tuubillisen tuliaiseksi. Sitten imeskelen sen ahneesti loppuun. Sitten kärsin viikon ja unohdan koko jutun, kunnes tulee taas asiaa Ruotsiin. Nyt kun sinne ei pääsekään niin mielessä on alkanut kummitella. Miten ihanaa olisikaan ladata posket täyteen märkää löössiä ja kellahtaa pihakeinuun ratkomaan unversumin arvoituksia. Mikähän siinä on, ettei ikinä tee erityisesti mieli lähteä Ruotsiin, mutta sitten kun sinne ei voi mennä niin johan himottaisi?
Samaistun 100%

Minä en saanu kymmenisen vuotta tupakoimalla ja nuuskaamalla itelleni jäämään mitään nikotiinin himoa.. Pihakeinussa istuminen hienoa, mutta mieluummin sinne ottaa nykyään kaveriksi kupillisen hyvää kahvia kuin paskan makuista nuuskaa :D Tupakka ei tule sitäkään vähän kyseeseen, ei oo yhtään ikävä jatkuvaa yskää ja paskalle sekin maistuu harvakseltaan poltettuna.

Back
Ylös Bottom