Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sanokaapas kellopölhöt onko järkeä vai nou: kello kaupan ? Seiko lähti palautukseen. Minusta tuo heitti jo vuorokaudessa niin paljon, ettei kestä sipuli joka päivä säätää ja kangasrannekekin aika vammainen.
Vaikuttaa pätevälle. Ja on myös huollettu, eli ei ole ollut vaan kovassa ajossa.

Ei ne nyt hetkessä miksikään mene, mutta on se hyvällä pidolla ollut luultavasti, kun huollettu.

Hinnasta en osaa sanoa mitään asiaan enempää paneutumatta. Tuskimpa mitään ryöstöä tapahtuu, koska laadukas kello ja hinta kohtuullinen.

Mun portin asennus sujui hyvin ja katsokaa kuinka söpöjä minibulleja asiakkaalla oli :heart::heart:

1F257107-0F60-4D47-AF0B-DFD480B92520.webp
36B33BAD-A5C5-4390-877C-E892DB3559BD.webp

Sanokaapas kellopölhöt onko järkeä vai nou: kello kaupan ? Seiko lähti palautukseen. Minusta tuo heitti jo vuorokaudessa niin paljon, ettei kestä sipuli joka päivä säätää ja kangasrannekekin aika vammainen.

Jos mekaanisen kellon heittäminen häiritsee niin certifioitu chronometri lienee ruksattava vaatimuslistaan. Eli ei esim tämä taagi, vaikkei taagissa mitään vikaa muuten ole.

e: juuri huollettu, taagin virallinen huoltohan kustantaa sen muutaman satasen ja vie pari-kolme kuukautta..

e: rölli +1,5s/pv, 2kk aikana noin 1,5min edistäny.

Viimeksi muokattu:
Jos mekaanisen kellon heittäminen häiritsee niin certifioitu chronometri lienee ruksattava vaatimuslistaan. Eli ei esim tämä taagi, vaikkei taagissa mitään vikaa muuten ole.

e: juuri huollettu, taagin virallinen huoltohan kustantaa sen muutaman satasen ja vie pari-kolme kuukautta..

e: rölli +1,5s/pv, 2kk aikana noin 1,5min edistäny.
Joo. Vaikkei mulla oo automaatteja ollutkaan, niin oon tietoinen, ettei ne pidä aikaa samalla tavalla patterikelloihin nähden. Mikä ei haittaa, jos se on tuollaista teikäläisen mainitsemaa luokkaa, mutta jos en katsonut ihan väärin, niin tuo heitti jotain pari, kolme minuuttia vuorokaudessa, niin ei semmoisessa oo mitään järkeä :D En mene vannomaan noita lukemia, mutta jotain muuta se oli kuin mitä pitäisi, vaikka edellisiltana laitoin tarkalleen aikaan.

Joo. Vaikkei mulla oo automaatteja ollutkaan, niin oon tietoinen, ettei ne pidä aikaa samalla tavalla patterikelloihin nähden. Mikä ei haittaa, jos se on tuollaista teikäläisen mainitsemaa luokkaa, mutta jos en katsonut ihan väärin, niin tuo heitti jotain pari, kolme minuuttia vuorokaudessa, niin ei semmoisessa oo mitään järkeä :D En mene vannomaan noita lukemia, mutta jotain muuta se oli kuin mitä pitäisi, vaikka edellisiltana laitoin tarkalleen aikaan.

Joo, "bulkkiautomaatit"/mekaaniset kellot heittää helposti tuon. Certified Chronometrit muistaakseni +4/-2s/vrk ikkunaan pitäisi pysyä.

Oma suffi tais ottaa aikapoikkeamaa 7 sek joskus kun asiaa ihmettelin. Saattoi olla myös 5 tai 8 sekuntikin.

Ei kuitenkaan mahdoton, kun ei ole krono kyseessä. Yksilöitähän nuo, mutta monta minuuttia on ehkä jo vähän liikaa.

No se yksiki oli jotain 25 vuotias.
Jos 25 vuotiaalla ei seiso kunnolla, niin ei hyvin mene ja turha känniin vedota.

Nimim. 45v ja veri loppuu kyllä yläpäästä eka, jos on liikaa juonut. Loppuu kunto ja väsyttää, mutta muna seisoo kuin 16v.

Back
Ylös Bottom