Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin heittämässä juuri tänään! Lensi ihan päin persettä! Ei tullut olkapääpipiä.
600 grammanen. Se 800 on ihan hirvee halko. Ja 400 niin lyhyt että riskinä lävistää oma pää.
Hahha, se on se todennäköinen suorituksen taso minullakin! Kasi on kyllä hyvän kokone, ylipainosella jonku verra heiteltii sillo joskus treeneissä. Nelone tuntuu itelleki lyhyelle.

Pikkukänässä just ihan parasta.
Toki umpitunnelissa+väsyneenä sitten ei.

Savulohea maha täynnä käsiä rääkkäämään.
#33,3rpm

1131A232-CCF6-4552-B042-C72566D15BCA.webp

Sen verran lisään edelliseen, että ei se isokaan känni hukkaan mene, koska mahdollistaa krapulairstailun, joka vasta onkin mukavaa.

En tykkää känniseksistä. Jos itse on ottanut niin oma tunto on vähän niin ja näin, jos mies ottanut niin ei sekään nyt ihan kivaa ole, seisokki ei oo ihan niin terhakka kenelläkään miehellä.
Krapulaseksi on muistaakseni ihan mukavaa.

Mulla oli synttärit mut kyl Poppiksen seksi voittaa eilisen potin! Mun synttärit nyt on kuitenkin joka vuos! /huono vitsi, saa kai siitä vähä vitsailla?

Back
Ylös Bottom