Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mieli yhtä harmaa kuin toi usvainen aamu ulkona. Toivottavasti piristyy päivän mittaan, otetaan nyt kahvia ensiapuun ja käydään ensiksi heittää parin tunnin friba rundi ja sitten salille. Jos sen jälkeen viel oireita niin päikkärit, jos sekään ei auta niin fillarilla keskustaan terassille... Mitä sanoo raati, onko hoitosuunitelmassa parantamista?

Mieli yhtä harmaa kuin toi usvainen aamu ulkona. Toivottavasti piristyy päivän mittaan, otetaan nyt kahvia ensiapuun ja käydään ensiksi heittää parin tunnin friba rundi ja sitten salille. Jos sen jälkeen viel oireita niin päikkärit, jos sekään ei auta niin fillarilla keskustaan terassille... Mitä sanoo raati, onko hoitosuunitelmassa parantamista?
Kuulostaa hikiseltä tän päivän lämpöjä katellessa.
Pitäs tehdä sama setti, naama näyttää ihan norsunperseeltä kun viikon vain maannut. Ei se liikunta perusasetusta poista mutta turvotusta ainakin, silmäpusseilla jo omat silmäpussit niin tilanne vakava.

Tämä lämmittänee meidän mieltä :)
1597468503161.webp

Tulee eläkeläisfiilis, kun seurailee torin menoa. Väkimäärä lisääntyy tasaisesti. Muutamia koiria näkynyt.
Tämmöinen hemaiseva suomalaisnainen herätti selvästi torin ulkomaalaismyyjien mielenkiinnon, yrittivät kovasti jutella. Saattoi tietysti johtua myös siitä, että olin lähes ainoa ihminen liikenteessä reilu puoli tuntia sitten.

Ihmisten seuraaminen on hyvää ajankulua.

Suosittelen sitä esimerkiksi arkiaamuun, kun muilla on kiire ja itse nauttii sumppia ilman kiirettä.

Ihmisten seuraaminen on hyvää ajankulua.

Suosittelen sitä esimerkiksi arkiaamuun, kun muilla on kiire ja itse nauttii sumppia ilman kiirettä.
Mulavaa istua rauhassa ja katella.
Pari hieman laitapuolenkulkijan oloista kaveria hoiti äsken muovinkierrätystä, jotai isompaa muovia taittelivat. Oli mielenkiintoinen toimitus, kovaan ääneen savoksi selostivat tilanteen kehittymistä!
Mielenkiintoinen toimitus oli myös eläkeläisten kohtaaminen torin laidalla, kun rollaattorin kanssa paikalle hissukseen saapui Ben!
Tällä kelillä on myös hauska kahtoa ihmisten vaatetusta. On toppatakkia ja pipoa ja sitten vähäpukeisempaa väkeä, esim. minä. Neule olisi voinu olla ihan hyvä lisä mekon kaveriksi, mutta kyllä näinkin tarkenee hyvin, kävellessä tulee kuuma.

Nyt ärsyttää, kun joku nuori äiti polttaa tupakkaa noin 1v lapsen vieressä.
Toi on kyllä julman näköistä puuhaa vanhemmilta. Itsekin todistanut ja ei ymmärrä miksi joku tekee moista.

Kävin pumppaan varapyörän takarenkaaseen 4 bar. Takas rappuun astuessa kellaritilat soi kuin olisi aseella ammuttu. Niin varmasti ajatteli joku muukin, totuus oli, että rengas tyhjeni normaalia vauhdikkaammin.

Mummojen elämään vähän jännitystä.

Jäin miettimään asiaa eilisillasta. Näin ensimmäistä kertaa yhden miehen kaverin. Illan mittaan kielsin sitä ettei hae miehelle enää tuplaviskejä koska siitä saattaa tulla hyvin kärttynen. Se vaan sanoi ettei haittaa, mies voi nukkua sohvalla ja se tulee sitten mun viereen :eek::nolo::woot:

Jäin miettimään asiaa eilisillasta. Näin ensimmäistä kertaa yhden miehen kaverin. Illan mittaan kielsin sitä ettei hae miehelle enää tuplaviskejä koska siitä saattaa tulla hyvin kärttynen. Se vaan sanoi ettei haittaa, mies voi nukkua sohvalla ja se tulee sitten mun viereen :eek::nolo::woot:
No olisit saanu, tais jäädä poltteleen?

Huppi. Kirpparille 70 euroa, ostin myös äidille vaatetta. Tuli tehtyä hyviä löytöjä pitkästä aikaa. Luksusta, ku jollaki samankokosella hyviä vaatteita myynnissä. H&M kulutin monta euroa, rynnäkköostokset alkkareiden ja rintsikoiden suhteen, parit treenitrikoot ja pari toppia.

Back
Ylös Bottom