Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Enemmän häiritsee tuo pään asento, jolla kukkaset persiissä 🧐
@TJJ Diagnoosi?

Tulkitsen kuvaa niin että voi myös olla jonkun toisen pää vähän kuin nykyään tunnettu termi photobombing jossa kuvaan kuulumaton tunkeutuu kuvaan.

Tämän pyllistävän henkilön pää vaikuttaisi olevan tuon yhden naikkosen perseen alla.

On kyllä taiteilija ollut melkoinen perverssi.

pitäisi käydä gagalla ennen lounasta, mutta toisaalta voisi olla käymättä ja laskisi äänettömiä kostajia liikkeelle ruokalassa ja katsoisi jengin ilmeitä. nim suut makiaksi

Mitäs zilli ja muut tuumatte tästä materiaalista, minkä Poppis juuri lähetti nähtäväkseni:

B1A30602-2CE9-4047-8B3E-4EE31A80BFE1.gif

Hei tyypit! Normaali perjantai, mä lähden hakee olutta!
Sunnuntaina ei ole muuta ristiä kuin synnin temppelissä ite ristiasennossa (ja monessa muussakin) hotellin sängyllä.

Tässä ketjussa aloitetaan piakkoin rajut intersektionaaliset toimenpiteet.

Toksisella maskuliinisella ei kerta kaikkiaan voi olla mitään sijaa täällä.

Onko perjantaitissit ollu vielä

Tässä ketjussa aloitetaan piakkoin rajut intersektionaaliset toimenpiteet.

Toksisella maskuliinisella ei kerta kaikkiaan voi olla mitään sijaa täällä.

Olen löytänyt lopullisen ratkaisun kaikille, jotka kärsivät mieskehon aiheuttamista myrkytysoireista. Kehoni ja mieleni puhdisti opportunismiseksuaalisuus. Edustamani tyylisuunta sopii hyvin kaikille, jotka tykkäävät tisseistä, mutta haluavat vapautua syyllisyydentunteesta, jota kuolaaminen joskus aiheuttaa. Opportunistiseksuaalisuuden voimauttava ydin on siinä, että tissien kuolaus sinällään on aina ja kaikkialla hyväksyttävää. Kyse on vain siitä kuka niitä kuolaa. Näin ollen kysymys kääntyykin siihen kuka minä oikeastaan olen? Tässä ajassa häpeää syntyy siitä jos minä olen valkoinen heteromies. Silloin minulla on epäreilua valtaa ihan kaikkeen, joten ei ole ok, että kuolaan tissejä. Se on pahaa vallankäyttöä ja vapautunut opportunistiseksuaali hyväksyy tämän totuudeksi. Sitten hän kysyy, että kenellä ei ole epäreilua valtaa? Vastaus on tietenkin mustilla naisilla! Tämän jälkeen opportunistiseksuaali määrittelee itsensä mustaksi naiseksi. Silloin hänen katseensa vallankäytön välineenä menettää voimansa ja samalla häpeä poistuu. Kukaan ei myöskään voi ulkoa tulla sanomaan olenko minä musta nainen vai en. Minusta tuntuu siltä ja se riittäköön muille. Nyt kun katselen tissejä uudistunein silmin, tissit näyttää edelleen hyvältä, mutta olen vapautunut valkoisen miehen taakasta! Eikö olekin ihanaa!

Back
Ylös Bottom