Mites MÖYKKYNEN, se kysymys joka meitä kaikkia eniten kiinnostaa, mites se venakko? Onko vielä matkassa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinkas sattuikin. Taukopaikkana Viitasaaren aakkosasema ny.Kaiken maailman muslimit hilluu, kyykkii tuolla ja huutaa. Kahtokaahan minareettia, kohta tuossa ukko huutaa siellä tolpassa ”öö-ööö-ööö-öö”. Aamusella viiden aikaa aloittaa. Sitä on mukava kuunnella.
Oliko hänellä sellaiset keltaiset born to be wild-liivit joiden selkäpuolella teksti "motonet"Kävin paikallisella ABC lla hakemassa maitoa ja siellä oli todella komea motoristi. Oikein sukat pyöri jaloissa.
Se ajoi jollain Bemarin pyörällä mistä en oo niin vakuuttunut, mutta teki mieli mennä sanomaan että odottaa hetken, haen oman pyörän ja ajetaan yhdessä auringonlaskuun. Sitten muistin että oon naimisissa.
Mutta olihan se komea!
Kävin paikallisella ABC lla hakemassa maitoa ja siellä oli todella komea motoristi. Oikein sukat pyöri jaloissa.
Se ajoi jollain Bemarin pyörällä mistä en oo niin vakuuttunut, mutta teki mieli mennä sanomaan että odottaa hetken, haen oman pyörän ja ajetaan yhdessä auringonlaskuun. Sitten muistin että oon naimisissa.
Mutta olihan se komea!

Aikamoista vähättelyä rajoittaa tuo kommentti vain naisiin.Teuvo jokaisen Naisen unelma
Elossa ollaan ja elintoiminnot ok.
Tänään onneksi paluumarssi.
Hmm.. kostean paikan-, vai kostean paikan -leiri?Niin sulla oli kosteanpaikan leiri. Maksasi on nyt treenattu huippu vireeseen. Vai mitä sanoo @Kajsna?
Pituushyppääjät ehkä parhaita, naisista tietty puhutaan haha.Mä taas katoin eilen Paavo nurmi games. Voi luoja sitä pepun määrää ja laatua...
Täytyy varmaan pitää pikkujoulut! Siltähän tuo vaikuttaa!Syyskuun ensimmäinen viikko on lomaa. Onkohan Skopje mukava turistikohde?
Ttlkr lupasi hieman kysellä kollegoilta mielipidettä auditiiviseen hallusinaatiooni. HUOM, ihan virallisesti todettu, että kyseessä ei ole psykoosi.
Ei Kajsnan koulussa kerrottu, mitä tehdä, jos asiakas kuulee päässään tuntitolkulla esim "Porsaita äidin oomme kaikki" tai "Jaakko-kulta herää jo"?
Varmuuden vuoksi söin pari suklaapatuukkaa, jos olisi suklaapuutteesta johtuva häiriö. Ei auttanut, mutta jatkaen kuuria kuitenkin.