Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi olla paluumatkalla lava täynnä kultakolikoita tai vanhoja telamiinoja.Tässä on hyvä alkaa jo kohta katselemaan ilmakuvia. Rajavyöhykkeen läheisyydestä löytyy kyllä paikkoja joihin suunnatessa kuormastoon pitää lisätä metallinpaljastin.
Sehän tuossa se idea onkin, saatu hölmöt maksamaan ja takaamaan niin paljon ettei jatkossa voi enää kieltäytyä. Jatkossa pahassa tilanteessa sanotaan ei enempää niin EVM, kreikalle lainatut ja nyt tuohon uuteen kriisipakettiin laitetut jääkin hölmölän tappioksi.Pitäis perua koko tukipaketti. Kohta ne vaatii kuitenkin taas lisää, koska jotkut hölmöt suostuu maksamaan.
Enemmän kiinnostaa kuinka paljon ajatukset ja aatteet on muuttunu tänä aikana.
Entä jos minun pitäisikin syödä vähintään yksi Fazerin levy joka viikko, ihan jo terveydellisistä syistä?
Tähän on keksitty jo lääke ja laastari. Varmasti toimii ja Suomi pelastuu.Sehän tuossa se idea onkin, saatu hölmöt maksamaan ja takaamaan niin paljon ettei jatkossa voi enää kieltäytyä. Jatkossa pahassa tilanteessa sanotaan ei enempää niin EVM, kreikalle lainatut ja nyt tuohon uuteen kriisipakettiin laitetut jääkin hölmölän tappioksi.
Jatkossa sitten syydetään lisää ettei menetetä jo maksettuja.
Pitäisi suomessa elvyttää niin vitusti kun vaan voidaan. Jäis jotain tähän maahan ja suomalaisille ihmisillekki. Tällä nykymenolla mennään suoraan seinään ja rahat on laivattu muualle. Seinä tulee vastaan jokatapauksessa.
Mulla aivan samat kuviot.Melkein puolivuotta ilman mitään flunssaa tms. ja maaliskuussakin vain pidempi ikävä jakso, jota epäilen edelleen koronaksi.
Nyt viikko miinuskaloreilla ja nielu toiselta puolelta turvoksissa ja kuume nousee.
Entä jos näin keski-ikäisenä minun on vain tarkoitus olla pullukampi?
Entä jos minun pitäisikin syödä vähintään yksi Fazerin levy joka viikko, ihan jo terveydellisistä syistä?
Jos lupaat irrottaa johdon tennishameessa niin tuun peruuttaa.Pitäisi hakea traileri mutta en osaa peruuttaa sitä pihaan. Talon ulkopuolella oleva tie on todella kapea eikä tekis mieli jättää sitä tien tukkeeksi että sitä tullaan hakemaan. Bemari lähtee korihuoltoon ja palaa jossain vaiheessa maalattuna.