Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Puhelin kadottaa välillä netin ja puhelinyhteydet. Millaisen ostais tilalle? Nykyinen on Honor mutta oon ruvennut vähän karsastamaan kiinalaisia. Mitä sitä nyt ostais tilalle?

Pitäis perua koko tukipaketti. Kohta ne vaatii kuitenkin taas lisää, koska jotkut hölmöt suostuu maksamaan.
Sehän tuossa se idea onkin, saatu hölmöt maksamaan ja takaamaan niin paljon ettei jatkossa voi enää kieltäytyä. Jatkossa pahassa tilanteessa sanotaan ei enempää niin EVM, kreikalle lainatut ja nyt tuohon uuteen kriisipakettiin laitetut jääkin hölmölän tappioksi.
Jatkossa sitten syydetään lisää ettei menetetä jo maksettuja.

Pitäisi suomessa elvyttää niin vitusti kun vaan voidaan. Jäis jotain tähän maahan ja suomalaisille ihmisillekki. Tällä nykymenolla mennään suoraan seinään ja rahat on laivattu muualle. Seinä tulee vastaan jokatapauksessa.

Enemmän kiinnostaa kuinka paljon ajatukset ja aatteet on muuttunu tänä aikana.

Tässä on muuten mielenkiintoinen kysymys!

Palataanpa 20 vuotta taaksepäin:

Selailen pakkista kesken työpäivän, koska haluan löytää tietoa treenaamisesta. Tärkeintä elämässä on kilpaurheilu 5/5. En pärjää niin hyvin kuin toivoisin, joten etsin kirjoista ja netistä tietoa oman treenaamiseni tueksi. Pakkiksella on suhteellisen laadukasta juttua voimaharjoittelusta. Olen kesätöissä tietokonehommissa, jotka kiinnostaa 1/5. Huomenna on kisat, jotka kiinnostaa 5/5, joten en saa tehtyä ollenkaan töitä. Surffailen netissä ja odottelen, koska kehtaisi hiippailla pois tekemään herkistelytreenin. Treenaamisen ohella kiinnostaa öyhöttää kavereiden kanssa 4/5, leikkiä tyttiksen kanssa kotia 2/5 ja oria 5/5. Kalastus ja metsästys kiinnostaa 3/5, mutta urheilun ja juopottelun ohella ei tahdo aika riittää muihin harrasteisiin.

Tänään:

Selailen pakkista kesken työpäivän, koska haluan verrytellä ajatuksiani asiahommien vastapainoksi. Pakkis on vauva-foorumin ohella hyvää viihdettä. Varsinainen viihde kiinnostaa 0/5. Tärkeintä elämässä on perhe 5/5. Duunissa on löytynyt oma juttu ja kiinnostus tasolla 4/5. Perheeseen ja työhön uppoaa kaikki aika ja energia. Oria on joko tullut leikittyä riittävästi tai kalman koura tarrannut palleihin, joten kiinnostus vajunut tasolle 2/5. Treenaaminen ja urheilu kiinnostaa yhtä paljon kuin hampaiden pesu 1/5. Tulee kuitenkin edelleen liikuttua ja pestyä hampaita, että ukko pysyisi kunnossa. Kavereiden kanssa öyhöttäminen kiinnostaa 4/5. Käytännössä kaverit on kuitenkin jäähyllä, koska työ ja perhe menee päivittäin ohi öyhöttämisestä. Metsästys ja kalastus kiinnostaa 3/5, mutta ei tahdo aika riittää siihenkään. Eläkkeellä meinaan keskittyä erähommiin, tupakointiin ja maailman degeneraatiosta valittamiseen.

Näin palattu töihin. Sihteeriltä kävin kysymässä haluaako ne minusta eroon, koska lista oli aikaa tiivis. Ylitöiksi meni. Huominen on jo järkevämpi päivä.
Sylviä ei näkyny.

Melkein puolivuotta ilman mitään flunssaa tms. ja maaliskuussakin vain pidempi ikävä jakso, jota epäilen edelleen koronaksi.

Nyt viikko miinuskaloreilla ja nielu toiselta puolelta turvoksissa ja kuume nousee.

Entä jos näin keski-ikäisenä minun on vain tarkoitus olla pullukampi?
Entä jos minun pitäisikin syödä vähintään yksi Fazerin levy joka viikko, ihan jo terveydellisistä syistä?

Sehän tuossa se idea onkin, saatu hölmöt maksamaan ja takaamaan niin paljon ettei jatkossa voi enää kieltäytyä. Jatkossa pahassa tilanteessa sanotaan ei enempää niin EVM, kreikalle lainatut ja nyt tuohon uuteen kriisipakettiin laitetut jääkin hölmölän tappioksi.
Jatkossa sitten syydetään lisää ettei menetetä jo maksettuja.

Pitäisi suomessa elvyttää niin vitusti kun vaan voidaan. Jäis jotain tähän maahan ja suomalaisille ihmisillekki. Tällä nykymenolla mennään suoraan seinään ja rahat on laivattu muualle. Seinä tulee vastaan jokatapauksessa.
Tähän on keksitty jo lääke ja laastari. Varmasti toimii ja Suomi pelastuu.

Melkein puolivuotta ilman mitään flunssaa tms. ja maaliskuussakin vain pidempi ikävä jakso, jota epäilen edelleen koronaksi.

Nyt viikko miinuskaloreilla ja nielu toiselta puolelta turvoksissa ja kuume nousee.

Entä jos näin keski-ikäisenä minun on vain tarkoitus olla pullukampi?
Entä jos minun pitäisikin syödä vähintään yksi Fazerin levy joka viikko, ihan jo terveydellisistä syistä?
Mulla aivan samat kuviot.
Yöllä alkoi yskä ja kurkku kipeä sekä veto pois mutta ei ihan kuoleman kielissä niin kuin perinteisen miesflunssan kanssa.
Kuumeesta en ole varma mutta yöllä tyyny oli kyllä läpimärkä hiestä.

Pitäisi hakea traileri mutta en osaa peruuttaa sitä pihaan. Talon ulkopuolella oleva tie on todella kapea eikä tekis mieli jättää sitä tien tukkeeksi että sitä tullaan hakemaan. Bemari lähtee korihuoltoon ja palaa jossain vaiheessa maalattuna.

Pitäisi hakea traileri mutta en osaa peruuttaa sitä pihaan. Talon ulkopuolella oleva tie on todella kapea eikä tekis mieli jättää sitä tien tukkeeksi että sitä tullaan hakemaan. Bemari lähtee korihuoltoon ja palaa jossain vaiheessa maalattuna.
Jos lupaat irrottaa johdon tennishameessa niin tuun peruuttaa.

Peruuttaa voi vaikkapa peileistä.

RbuaRp2dS.jpg

Parisataa kilsaa menty lenkkareilla ja pohjat alkaa olemaan jo aika kuluneet. Auttaisikohan jos olisi neuvolapainoinen?

Back
Ylös Bottom