Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä tein eilen myös mustikkapiirakan ja tänään kinkkupiirakan. Nykyään joudun tekemään gluteenittomat niin kinkkupiirakan pohjaan tuli jugurttia. Mutta oli muheva pohja.
Moon ollu essu päällä koko viikonlopun.

Vielä kuva eilisestä pizzasta.
oeg90MOiN.jpg

cisco haluaa kuitenkin tietää täytteet: aurajuusto, persikka, palvattu hirvenmullikka ja päälle neljän juuston raaste.

Minä hain kassillisen kaljaa, pyhän paikan tuotoksia.
Tänään join vasta siunattua vettä, tähänkin on muuten omat liturgiansa ja siinä sivussa sai itsekkin siitä pullasudista vedet päälle.

Liitteet

• 20200809_184401.webp
    20200809_184401.webp
    66,6 KB · Katsottu: 81
Käytiin Kajsnan kanssa buffetissa.

Kajsna alkoi mättää taas totuttuun tyyliinsä, ja lopulta meitä pyydettiin poistumaan.

Aina käy näin saatana

Joo kuulin tästä jälkeenpäin, että olitte heti lähteneet Kajsnan kanssa syömään kun minua vietiin miekkataksilla.. Mutta voitko palauttaa ne mun vaatteet?

Tuossa tuli tällainen asia mieleen että täällä on monet, kuten itsekin, kirjoitelleet jo lähes 20 vuotta! Tuhansia viestejä kaikenlaisista aiheista. Olisi aika mielenkiintoista tietää montako tuntia täällä on tullut oltua online. Niin ne vuodet vierii. Välillä aktiivisemmin ja välillä vähemmän. Eiköhän täällä tule kirjoiteltua vielä +10 vuoden päästäkin. On tämä jonkinlaine osa elämää. Mielenkiintoista kattoa omiakin vuosikymmeniä vanhoja viestejä. Joissain asioissa mielipide saattanut muuttuakkin.

Tuossa tuli tällainen asia mieleen että täällä on monet, kuten itsekin, kirjoitelleet jo lähes 20 vuotta! Tuhansia viestejä kaikenlaisista aiheista. Olisi aika mielenkiintoista tietää montako tuntia täällä on tullut oltua online. Niin ne vuodet vierii. Välillä aktiivisemmin ja välillä vähemmän. Eiköhän täällä tule kirjoiteltua vielä +10 vuoden päästäkin. On tämä jonkinlaine osa elämää. Mielenkiintoista kattoa omiakin vuosikymmeniä vanhoja viestejä. Joissain asioissa mielipide saattanut muuttuakkin.
Mutta mikä ei muutu, on jano.
IMAG4821_copy_3000x1688_1.webp

Back
Ylös Bottom