Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itse ajattelin ottaa useamman pävän rehellisesti sanottuna viinaa. Ei kai tsadissa muuta tekemistä voi kuntien kanssa olla.

Passi jäi himaan. Olen jo oppinut tässä sakissa, että se kannattaa olla varuilta mukana. Onneksi esim virossa sitä ei välttämättä kysytä.

Vartin pakarajuNppa. Nivuskipuja ennaltaehkäisevässä mielessä. Ja oikeasti, koska pakarat lättänöityneet.
Huomenna aamulla puntarille. Jännittävää. Sitten suoritan ruokailuiden osalta ryhdistäytymisen, herkut vähemmälle/pois. Juoksuohjelman päivitin, juoksukertoja vähemmän. Saa salit sopimaan paremmin mukaan.
Eli todellisuudessa jatkan hyväksi todettua läskeilyä!
tumblr_meqcs58qCA1rog5c3.gif

Mä tein eilen myös mustikkapiirakan ja tänään kinkkupiirakan. Nykyään joudun tekemään gluteenittomat niin kinkkupiirakan pohjaan tuli jugurttia. Mutta oli muheva pohja.

Kävin eilen Pirkkalan frisbeegolfradalla, maasto ihan mielenkiintoinen. Märällä/liukkaalla voi olla paikoitellen optimaalinen paikka loukata itsensä.

Back
Ylös Bottom