Noh, siinä nyt ensimmäinen.
![]()
Minulla semmoinen kutina, että katsotaan sitten vuonna -22 järjestetäänkö jotain
tämävuosi aivan selvä negative ja ensikin vuosikin hyvin vanha tunne että ei onnistu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noh, siinä nyt ensimmäinen.
![]()
Onneksi junnu varoitti noista kaupassa etten ehtinyt näkemään, olisi varmasti lähtenyt mukaan muuten.Kaupassa oli äsken tarjolla Fazerin Pätkis-munkkeja. Pareittain vieläpä myynnissä. Vaikka olenkin aika heikkona munkkipareihin, nuo kiihottimet jätin toistaiSeksi rauhaan. Mitenhän sitä voisi itseltään salaa langeta houkutusten tielle...![]()
Hyvin mahdollista.Minulla semmoinen kutina, että katsotaan sitten vuonna -22 järjestetäänkö jotain
tämävuosi aivan selvä negative ja ensikin vuosikin hyvin vanha tunne että ei onnistu
Oi oi oi. No nyt. Vaikuttaa sille, että pitänee ostaa testiin. Olisiko siitä Omarien voittajaksi.Kaupassa oli äsken tarjolla Fazerin Pätkis-munkkeja. Pareittain vieläpä myynnissä. Vaikka olenkin aika heikkona munkkipareihin, nuo kiihottimet jätin toistaiSeksi rauhaan. Mitenhän sitä voisi itseltään salaa langeta houkutusten tielle...![]()
Oikeesti?Mulla on koiranpentu ja voi vitsi ne osaa olla rasittavia! Oon liian vanha kasvattamaan koiranpentua. Saako sen palauttaa?
No kyllä! Se ei anna kiinni pihalla, sisällä se syö kaiken, kaivaa kukkaruukut, kusee ja paskoo sisälle kun ulkona ei ehdi tekemään mitään kun pitää haistella. Hyppii pöydälle ja sohvalle vaikka se on kiellettyä. On niin itsepäinen kun ikinä voi olla.Oikeesti?
Toihan on niin normaalia mutta miksi otit sen koiran?No kyllä! Se ei anna kiinni pihalla, sisällä se syö kaiken, kaivaa kukkaruukut, kusee ja paskoo sisälle kun ulkona ei ehdi tekemään mitään kun pitää haistella. Hyppii pöydälle ja sohvalle vaikka se on kiellettyä. On niin itsepäinen kun ikinä voi olla.
Mulla on koiranpentu ja voi vitsi ne osaa olla rasittavia! Oon liian vanha kasvattamaan koiranpentua. Saako sen palauttaa?
Mutta eri syistä.
Vihaan ihmisiä.
mistäs sä sitä tiedät
No kun mä jouduin sen ottamaan.Toihan on niin normaalia mutta miksi otit sen koiran?
Jos sulla menee noi jutut niin kuin olet miettinyt niin yksi stressitekijä lisää sellainen.
Vihaan ihmisiä.
Kaupassa oli äsken tarjolla Fazerin Pätkis-munkkeja.