Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Letut tai pannukakku on ollu mielessä. Ois hyvä!

Treeni ehkä, kuvat tuskin.

Aloin päättelemään villapaitaa. Jos tänään saisi valmiiksi! Aloitin tekemään syksyllä 2015.
Toi virkkaushomma on sitten palstan miesten mielestä vain mummojen hommaa.

Jassoo, Kiukun naapuri apu alkakoon. Tiputin viereisen oven eläkeläis pariskunnalle lapun että voin käydä kaupassa jne. Soitti ja kiitteli kovasti.
Ne on käynyt kerran viikossa kaupassa, tiputti postiluukusta ostoslapun niin ihan mielettömästi ne haluaa kaupasta kyllä kaikkea!
Nyt on kova! Hyvä!
Mä olen ilmoittanut että voin ottaa kouluiässä olevia tarvittaessa päivähoitoon kun omaakin muksua vahtii mutta ei ole kukaan vielä raahannut kersaa meille.

Ihan mielenkiinnosta ja johdattelematta, mutta käykö jotkut siis ihan oikeasti vielä salilla?
Minä pohdin vakavasti jos menis ensi viikolla ns. oikealle salille. Ei tuu vittuakaan noista kotitreeneistä vaikka omalta salilta saisi ilmaiseksi välineitä lainaan.

Back
Ylös Bottom