Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon tainnu ottaa edellisen alkoholiannoksen 12. päivä tammikuuta. Ja edellisen kännin lokakuussa. Oiskohan tässä kohta aika ainakin testata pienellä viskillä..

No tuossa oli se 1,5l 😍 vähän jäikin vielä. Ei ainakaan ite voi vahvistaa tota kiinni pysymistä. Nyt koirain kans pihalle 😁

Sitä riittää yksi pullo xD taas on väärät parametrit, maistuis skumppa kyllä.

Suunniteltiin, että olis voinut perustaa tänne ylioppilaskylään karanteenin vuoksi Kotiapu FB-ryhmän. Näinä hetkinä voisi sitten turvautua naapuriin. :rolleyes:

Tänää peloteltiin, että koulutettas päivystämään, huonolla tuurilla.

Perskele, meinas käydä köpelösti lenkillä. Maha meni iha sekasi, onneksi loppu lenkistä pörräsin kämpän lähellä. Pakon edessä jouduin lopettamaan 4 min aikasemmin lenkin.

Olisit vaan rohkeesti töräyttänyt ja jatkanut lenkkiä:LOL: Pyöräilykisoissa ainakin oon nähny pätkiä missä on kurat pitkin satulaa ja esim. Ranskan ympäriajossa näkee joskus kun quset valuu pitkin pyörän runkoa. Kyllä ne vaatteet voi pestä💩

Meinaat jotaki mummoa panna?
Se on vaan tosiasia että pappaikäisen täytyy siirtyä mummoihin :)
Mutta jos totta puhutaan niin on aika siistiä olla perjantai-iltaa sellaisen kanssa joka ei kaipaa sen kummempaa jännitystä eikä tarvii kauheita virityksiä säätää vaan voi olla ihan sohvalla ja höpistä niitä näitä, samalla näyttää tulevan mulle uudet sukat :rolleyes:

Myös sumpin.
IMAG3945_copy_2025x3600.webp

Mitäköhän tänään tekisi.

ajatuksissa re:va

siinä on vain pieni hidaste: edellisessä kausivaihdossa havaattin notta Suvikumissa ruuvi, en ole etelleenkään tehnyt asialle mitn

Back
Ylös Bottom